Hierarchia artykułów
The Sims 2: Szyk i Elegancja (Glamour) - Kody do gry (PC)
- Drukuj
- 24 gru 2009
- T
- 4289 Czytań
- 0 Komentarzy
W trakcie gry wciśnij: [Ctrl]+[Shift]+[C] aby uaktywnić konsolę. Wpisz w niej
kody:
help - lista kodów
cheat nazwa - informacje o kodzie
(zamiast nazwa wstaw nazwę kodu)
Kaching - 1000 simoleonów
motherlode - 50000 simoleonów
intprop censorgridsize 0 - brak cenzury
(wpisz 8 zamiast 0 aby ją przywrócić)
twinzr2cute - bliźnięta
twinsr2cute - bliźnieta
deleteAllCharacters - usuwa wszystkich simów
(używaj w widoku otoczenia)
TerrainType desert - zmienia typ terenu
TerrainType concrete - zmienia typ terenu
(używaj w widoku otoczenia)
moveObjects on - obiekty mogą być umieszczane wszędzie podczas
kupowania i budowania. Kursor może przenosić dowolne obiekty.
moveObjects off - deaktywacja powyższego kodu
StretchSkeleton # - zmienia rozmiar simów
(wstaw rozmiar w miejsce #. 1.0 to normalna wielkość)
aging on - zapobiega starzeniu się simów
aging off - deaktywacja powyższego kodu
slowMotion # - spowolnienie
(wstaw prędkość z zakresu od 0 do 8 w miejsce #. 0 to normalna prędkość)
Vsync on - może (ale nie musi) zwiększyć płynność gry
Vsync off - deaktywacja powyższego kodu
intProp maxNumOfVisitingSims # - użyj w widoku otoczenia aby zaprosić
więcej osób na przyjęcie.
(w miejsce # wstaw liczbę osób)
boolProp snapObjectsToGrid false - umożliwia ustawianie obiektów poza
siatką
boolProp snapObjectsToGrid true - deaktywacja powyższego kodu
boolprop displayNeighborhoodProps false - usuwa niektóre obiekty z widoku
otoczenia (np skały)
boolprop displayNeighborhoodProps true - deaktywacja powyższego kodu
boolprop displayNeighborhoodRoads false - usuwa drogi z widoku otoczenia
boolprop displayNeighborhoodRoads true - deaktywacja powyższego kodu
boolprop displayNeighborhoodFlora false - usuwa rośliny z widoku otoczenia
(np drzewa)
boolprop displayNeighborhoodFlora true - deaktywacja powyższego kodu
boolprop displayNeighborhoodWater false - usuwa wodę z widoku otoczenia
boolprop displayNeighborhoodWater true - deaktywacja powyższego kodu
boolprop displayLotImposters false - usuwa grafiki domów z widoku otoczenia
boolprop displayLotImposters true - deaktywacja powyższego kodu
boolprop displayNeighborhoodRoadsWithModel false - usuwa mosty z widoku
otoczenia
boolprop displayNeighborhoodRoadsWithModel true - deaktywacja
powyższego kodu
boolprop carsCompact true - bardziej szczegółowe samochody w widoku
otoczenia
boolprop carsCompact false - deaktywacja powyższego kodu
boolprop objectShadows false - usuwa cienie obiektów poza domem
boolprop objectShadows true - deaktywacja powyższego kodu
boolProp guob false - usuwa cienie obiektów w domu
boolProp guob true - deaktywacja powyższego kodu
boolProp displayPaths true - pokazuje ścieżkę sima
boolProp displayPaths false - deaktywacja powyższego kodu
boolprop allObjectLightsOn true - światła święcą się cały czas
boolprop allObjectLightsOn false - deaktywacja powyższego kodu
expand - powiększa okno konsoli
exit - zamyka okno konsoli
Aby zobaczyć ilość klatek na sekundę, wciśnije w trakcie gry kombinację
klawiszy:
[Ctrl]+[Shift]+[S]
kody:
help - lista kodów
cheat nazwa - informacje o kodzie
(zamiast nazwa wstaw nazwę kodu)
Kaching - 1000 simoleonów
motherlode - 50000 simoleonów
intprop censorgridsize 0 - brak cenzury
(wpisz 8 zamiast 0 aby ją przywrócić)
twinzr2cute - bliźnięta
twinsr2cute - bliźnieta
deleteAllCharacters - usuwa wszystkich simów
(używaj w widoku otoczenia)
TerrainType desert - zmienia typ terenu
TerrainType concrete - zmienia typ terenu
(używaj w widoku otoczenia)
moveObjects on - obiekty mogą być umieszczane wszędzie podczas
kupowania i budowania. Kursor może przenosić dowolne obiekty.
moveObjects off - deaktywacja powyższego kodu
StretchSkeleton # - zmienia rozmiar simów
(wstaw rozmiar w miejsce #. 1.0 to normalna wielkość)
aging on - zapobiega starzeniu się simów
aging off - deaktywacja powyższego kodu
slowMotion # - spowolnienie
(wstaw prędkość z zakresu od 0 do 8 w miejsce #. 0 to normalna prędkość)
Vsync on - może (ale nie musi) zwiększyć płynność gry
Vsync off - deaktywacja powyższego kodu
intProp maxNumOfVisitingSims # - użyj w widoku otoczenia aby zaprosić
więcej osób na przyjęcie.
(w miejsce # wstaw liczbę osób)
boolProp snapObjectsToGrid false - umożliwia ustawianie obiektów poza
siatką
boolProp snapObjectsToGrid true - deaktywacja powyższego kodu
boolprop displayNeighborhoodProps false - usuwa niektóre obiekty z widoku
otoczenia (np skały)
boolprop displayNeighborhoodProps true - deaktywacja powyższego kodu
boolprop displayNeighborhoodRoads false - usuwa drogi z widoku otoczenia
boolprop displayNeighborhoodRoads true - deaktywacja powyższego kodu
boolprop displayNeighborhoodFlora false - usuwa rośliny z widoku otoczenia
(np drzewa)
boolprop displayNeighborhoodFlora true - deaktywacja powyższego kodu
boolprop displayNeighborhoodWater false - usuwa wodę z widoku otoczenia
boolprop displayNeighborhoodWater true - deaktywacja powyższego kodu
boolprop displayLotImposters false - usuwa grafiki domów z widoku otoczenia
boolprop displayLotImposters true - deaktywacja powyższego kodu
boolprop displayNeighborhoodRoadsWithModel false - usuwa mosty z widoku
otoczenia
boolprop displayNeighborhoodRoadsWithModel true - deaktywacja
powyższego kodu
boolprop carsCompact true - bardziej szczegółowe samochody w widoku
otoczenia
boolprop carsCompact false - deaktywacja powyższego kodu
boolprop objectShadows false - usuwa cienie obiektów poza domem
boolprop objectShadows true - deaktywacja powyższego kodu
boolProp guob false - usuwa cienie obiektów w domu
boolProp guob true - deaktywacja powyższego kodu
boolProp displayPaths true - pokazuje ścieżkę sima
boolProp displayPaths false - deaktywacja powyższego kodu
boolprop allObjectLightsOn true - światła święcą się cały czas
boolprop allObjectLightsOn false - deaktywacja powyższego kodu
expand - powiększa okno konsoli
exit - zamyka okno konsoli
Aby zobaczyć ilość klatek na sekundę, wciśnije w trakcie gry kombinację
klawiszy:
[Ctrl]+[Shift]+[S]
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby napisać komentarz.
Oceny
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Proszę Zaloguj by zagłosować.
Proszę Zaloguj by zagłosować.
Żadne oceny nie zostały dodane.