Hierarchia artykułów
The Sims 2 - Kody do gry (PC)
- Drukuj
- 24 gru 2009
- T
- 4640 Czytań
- 0 Komentarzy
Aby wywołać okienko, w które wpisuje się kod należy wcisnąć następującą
kombinację klawiszy: CTRL + SHIFT + C.
Podczas gry:
deleteallcharacters- usuwa wszystkich Simów w okolicy
W trakcie trwania gry wpisujemy do okienka:
Kaching - dodatkowe 1000 simleonów
motherlode - dodatkowe 50.000 simleonów
Autopatch on/off - włącza/wyłącza automatyczne wyszukiwanie łatek przez
grę
Moveobjects on/off - przesuwanie przedmiotów
aging on/off - włącza/wyłącza proces starzenia się Simów
Vsync on/off - włącza/wyłącza przyspieszenie gry (wyłączenie przyspiesza
grę ale skutkiem ubocznym tego są błędy grafiki)
terraintype desert/temperate - zmienia typ terenu aktualnej okolicy
(pustynia/tereny zielone)
Slowmotion 0-8 - spowolnienie gry od 0 (normalne tempo) do 8 (duże
spowolnienie)
strechSkeleton 0.5 - postać Sima staje się niższa
strechSkeleton 2.0 - postać Sima staje się wyższa
Przy tworzeniu filmów:
boolprop enablepostprocessing true/false - opcja true pozwala poprawnie
funkcjonować wszystkim kodom filmowym
bloom (r g b x) - zastosowanie tego kodu daje efekt retrospekcji spotykany w
sitcomach kiedy film wydaje się rozjaśniony i rozmyty jednocześnie (r, g, b to
wartości koloru od 0 do 255 a x to wartość rozmycia od 0 do 255)
vignette (centerx centery X) - efekt, w którym skupiający punkt jest wyraźny a
wszystko wkoło jest rozmyte
filmgrain(0-1) - efekt ziarnistości
letterbox (0.0-0.4) - tworzy migawkę określonych rozmiarów
kombinację klawiszy: CTRL + SHIFT + C.
Podczas gry:
deleteallcharacters- usuwa wszystkich Simów w okolicy
W trakcie trwania gry wpisujemy do okienka:
Kaching - dodatkowe 1000 simleonów
motherlode - dodatkowe 50.000 simleonów
Autopatch on/off - włącza/wyłącza automatyczne wyszukiwanie łatek przez
grę
Moveobjects on/off - przesuwanie przedmiotów
aging on/off - włącza/wyłącza proces starzenia się Simów
Vsync on/off - włącza/wyłącza przyspieszenie gry (wyłączenie przyspiesza
grę ale skutkiem ubocznym tego są błędy grafiki)
terraintype desert/temperate - zmienia typ terenu aktualnej okolicy
(pustynia/tereny zielone)
Slowmotion 0-8 - spowolnienie gry od 0 (normalne tempo) do 8 (duże
spowolnienie)
strechSkeleton 0.5 - postać Sima staje się niższa
strechSkeleton 2.0 - postać Sima staje się wyższa
Przy tworzeniu filmów:
boolprop enablepostprocessing true/false - opcja true pozwala poprawnie
funkcjonować wszystkim kodom filmowym
bloom (r g b x) - zastosowanie tego kodu daje efekt retrospekcji spotykany w
sitcomach kiedy film wydaje się rozjaśniony i rozmyty jednocześnie (r, g, b to
wartości koloru od 0 do 255 a x to wartość rozmycia od 0 do 255)
vignette (centerx centery X) - efekt, w którym skupiający punkt jest wyraźny a
wszystko wkoło jest rozmyte
filmgrain(0-1) - efekt ziarnistości
letterbox (0.0-0.4) - tworzy migawkę określonych rozmiarów
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby napisać komentarz.
Oceny
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Proszę Zaloguj by zagłosować.
Proszę Zaloguj by zagłosować.
Żadne oceny nie zostały dodane.