Hierarchia artykułów
Star Trek DS9: The Fallen - Kody do gry (PC)
- Drukuj
- 21 gru 2009
- S
- 4292 Czytań
- 0 Komentarzy
*Nieskończone zdrowie:
Naciśnij TAB w czasie gry i wpisz : set plyr.ds9_siskoeva health 9999
lub set plyr.ds9_sisko health 9999. (Zamiast 9999 możesz wpisać też dużo
większą ilość 9-tek). Jeśli grasz inną postacią (Kira, Worf?), zastępujesz
"sisko" poprzez "kira" lub "worf".
*Quick savegame:
Naciśnij Tab i wpisz SAVEGAME , Enter.
*Qiuck Exit
Naciśnij Tab i wpisz EXIT, Enter
*Dostęp do dowolnego levela:
W katalogu system znajdź plik ds9.ini. Znajdź linię LocalMap=title.dsm i w
miejscu "title" wpisz:
M01_KiraL1A.dsm, M01_KiraL2.dsm, M01_KiraL1B.dsm, M01_SiskoL1B.dsm,
M01_SiskoL1A.dsm, M01_WorfL1.dsm, M03_KiraL2.dsm, M03_KiraL1B.dsm,
M03_KiraL1A.dsm, M03_SiskoL2.dsm, M03_SiskoL1A.dsm, M03_SiskoL1B.dsm,
M03_WorfL2.dsm, M03_WorfL1.dsm, M04_KiraL1.dsm, M04_SiskoL1.dsm,
M04_WorfL1b.dsm, M04_WorfL1a.dsm, M05_KiraL1.dsm, M05_SiskoL1b.dsm,
M05_SiskoL2.dsm, M05_SiskoL1a.dsm, M05_WorfL1.dsm, M05_WorfL2.dsm,
M06_SiskoL1B.dsm, M06_SiskoL1A.dsm, M06_SiskoL1C.dsm,
M06_WorfL1B.dsm, M06_WorfL1A.dsm, M06_WorfL1C.dsm, M07_KiraL2.dsm,
M07_KiraL1.dsm, M07_SiskoL1A.dsm, M07_SiskoL3A.dsm, M07_SiskoL1B.dsm,
M07_SiskoL2.dsm, M07_SiskoL3B.dsm, M07_WorfL3.dsm, M07_WorfL2B.dsm,
M07_WorfL2A.dsm, M07_WorfL1.dsm, M10_KiraL2.dsm, M10_KiraL1B.dsm,
M10_SiskoL2.dsm, M10_Siskol1B.dsm, M10_SiskoL1A.dsm, M10_WorfL2dsm,
M10_WorfL1B.dsm, M10_WorfL1A.dsm, M11_KiraL1.dsm, M11_SiskoL1a.dsm,
M11_SiskoL1b.dsm, M11_WorfL1.dsm, TrainingRoom.dsm, Entry.dsm,
DS9_Ops.dsm, DS9_Promenade.dsm
Po tej modyfikacji level załaduje się automatycznie, z pominięciem głównego
menu. Aby je uzyskać, naciśnij podczas gry klawisz Esc.
DEMO:
*next level..
zajrzyj do katalugu i zamień nazwy map M05_SiskoL1A.dsm &
M05_Sisko1B.dsm
*Graj jako Kira lub Worf..
Edytuj user.ini, default.ini, defuser.ini i ds9.ini
Zmień linię:
Class=PLYR.DS9_Sisko
na:
Class=PLYR.DS9_Worf
lub:
Class=PLYR.DS9_Kira
Naciśnij TAB i wpisz: set plyr.ds9_sisko bcheatconsole true, by włączyć
cheatmode. [UWAGA: jeśli grasz Kirą lub Worfem to zamiast sisko , wpisz
odpowadające jej imię!]. Teraz używaj klawiszy:
F8 FPP/TPP
F9 zrzut ekranu
F10 Debug/Display mode
*inne tricki:
OPEN [nazwa] - ładuje mapę [może być twoją..] z katalogu MAPS [mapa musi
mieć rozszerzenie *.dsm], np OPEN M05_SISKOL1A = start na level 1 część A
BEAMDOWNITEM [nazwa] - daje wybrany oręż lub przedmiot
lista przedmiotów: DS9_TRICORDER, DS9_MEDKIT, DS9_FLASHLIGHT (simms
beacon), DS9_ARMORBELT (shield emitter)
lista broni: DS9_PHASER (klawisz 1), DS9_FEDERATIONPHASERRIFLE
(klawisz 2), DS9_FEDERATIONPHOTONGRENADELAUNCHER (klawisz 4),
DS9_M4RIFLE (klawisz 6)
SETJUMPZ [xxx] ustala wysokość skoków w pionie [standard to 400]
SET DS9_SISKO FATNESS 255 robi z Sisko grubasa [normalna waga to
128]
SET DS9_FLASHLIGHT CHARGE 9999 -latarka bez konieczności
doładowywania (wyjściowa wartość
to 800)
Naciśnij TAB w czasie gry i wpisz : set plyr.ds9_siskoeva health 9999
lub set plyr.ds9_sisko health 9999. (Zamiast 9999 możesz wpisać też dużo
większą ilość 9-tek). Jeśli grasz inną postacią (Kira, Worf?), zastępujesz
"sisko" poprzez "kira" lub "worf".
*Quick savegame:
Naciśnij Tab i wpisz SAVEGAME , Enter.
*Qiuck Exit
Naciśnij Tab i wpisz EXIT, Enter
*Dostęp do dowolnego levela:
W katalogu system znajdź plik ds9.ini. Znajdź linię LocalMap=title.dsm i w
miejscu "title" wpisz:
M01_KiraL1A.dsm, M01_KiraL2.dsm, M01_KiraL1B.dsm, M01_SiskoL1B.dsm,
M01_SiskoL1A.dsm, M01_WorfL1.dsm, M03_KiraL2.dsm, M03_KiraL1B.dsm,
M03_KiraL1A.dsm, M03_SiskoL2.dsm, M03_SiskoL1A.dsm, M03_SiskoL1B.dsm,
M03_WorfL2.dsm, M03_WorfL1.dsm, M04_KiraL1.dsm, M04_SiskoL1.dsm,
M04_WorfL1b.dsm, M04_WorfL1a.dsm, M05_KiraL1.dsm, M05_SiskoL1b.dsm,
M05_SiskoL2.dsm, M05_SiskoL1a.dsm, M05_WorfL1.dsm, M05_WorfL2.dsm,
M06_SiskoL1B.dsm, M06_SiskoL1A.dsm, M06_SiskoL1C.dsm,
M06_WorfL1B.dsm, M06_WorfL1A.dsm, M06_WorfL1C.dsm, M07_KiraL2.dsm,
M07_KiraL1.dsm, M07_SiskoL1A.dsm, M07_SiskoL3A.dsm, M07_SiskoL1B.dsm,
M07_SiskoL2.dsm, M07_SiskoL3B.dsm, M07_WorfL3.dsm, M07_WorfL2B.dsm,
M07_WorfL2A.dsm, M07_WorfL1.dsm, M10_KiraL2.dsm, M10_KiraL1B.dsm,
M10_SiskoL2.dsm, M10_Siskol1B.dsm, M10_SiskoL1A.dsm, M10_WorfL2dsm,
M10_WorfL1B.dsm, M10_WorfL1A.dsm, M11_KiraL1.dsm, M11_SiskoL1a.dsm,
M11_SiskoL1b.dsm, M11_WorfL1.dsm, TrainingRoom.dsm, Entry.dsm,
DS9_Ops.dsm, DS9_Promenade.dsm
Po tej modyfikacji level załaduje się automatycznie, z pominięciem głównego
menu. Aby je uzyskać, naciśnij podczas gry klawisz Esc.
DEMO:
*next level..
zajrzyj do katalugu i zamień nazwy map M05_SiskoL1A.dsm &
M05_Sisko1B.dsm
*Graj jako Kira lub Worf..
Edytuj user.ini, default.ini, defuser.ini i ds9.ini
Zmień linię:
Class=PLYR.DS9_Sisko
na:
Class=PLYR.DS9_Worf
lub:
Class=PLYR.DS9_Kira
Naciśnij TAB i wpisz: set plyr.ds9_sisko bcheatconsole true, by włączyć
cheatmode. [UWAGA: jeśli grasz Kirą lub Worfem to zamiast sisko , wpisz
odpowadające jej imię!]. Teraz używaj klawiszy:
F8 FPP/TPP
F9 zrzut ekranu
F10 Debug/Display mode
*inne tricki:
OPEN [nazwa] - ładuje mapę [może być twoją..] z katalogu MAPS [mapa musi
mieć rozszerzenie *.dsm], np OPEN M05_SISKOL1A = start na level 1 część A
BEAMDOWNITEM [nazwa] - daje wybrany oręż lub przedmiot
lista przedmiotów: DS9_TRICORDER, DS9_MEDKIT, DS9_FLASHLIGHT (simms
beacon), DS9_ARMORBELT (shield emitter)
lista broni: DS9_PHASER (klawisz 1), DS9_FEDERATIONPHASERRIFLE
(klawisz 2), DS9_FEDERATIONPHOTONGRENADELAUNCHER (klawisz 4),
DS9_M4RIFLE (klawisz 6)
SETJUMPZ [xxx] ustala wysokość skoków w pionie [standard to 400]
SET DS9_SISKO FATNESS 255 robi z Sisko grubasa [normalna waga to
128]
SET DS9_FLASHLIGHT CHARGE 9999 -latarka bez konieczności
doładowywania (wyjściowa wartość
to 800)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby napisać komentarz.
Oceny
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Proszę Zaloguj by zagłosować.
Proszę Zaloguj by zagłosować.
Żadne oceny nie zostały dodane.