Nawigacja
Kanały RSS
Aktualnie online
» Gości online: 6

» Użytkowników online: 0

» Łącznie użytkowników: 12,756
» Najnowszy użytkownik: Udovule
Wątki na forum
Ankieta
Czego najbardziej poszukujesz na stronach serwisu TRIKI.PL?

Kodów do gier
Kodów do gier
34% [447 głosów]

Solucji
Solucji
12% [154 głosów]

Spolszczeń
Spolszczeń
12% [154 głosów]

Trainerów
Trainerów
18% [230 głosów]

Save game
Save game
16% [206 głosów]

Patchy
Patchy
2% [28 głosów]

Trailerów
Trailerów
5% [66 głosów]

recenzji
recenzji
1% [9 głosów]

screenów (zdjęć z gier)
screenów (zdjęć z gier)
1% [11 głosów]

Ogółem głosów: 1305
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 26.10.2006 17:13

Archiwum ankiet
Zaloguj
Nazwa użytkownika

Hasło



Zapomniałeś/aś hasła?
Czat
Musisz się zalogować, aby opublikować wiadomość.

22 maja 2014 21:09
witam szukam kodow do blitzkrieg 2 multiplayer chodzi mi o zwiększenie ilości posiłków może ktoś pomoże

19 kwietnia 2013 00:00
Witajcie po dłuuugiej przerwieSmile Oczyściłem dziś serwis ze spamu i dodałem kilka nowych gier. To dopiero początekWink

17 lipca 2011 15:50
siema

01 stycznia 2010 17:55
Szczęśliwego Nowego Roku

29 listopada 2009 18:39
witanko all Smile

08 września 2009 20:34
gdzie są jakieś sztuczki ?

12 sierpnia 2009 13:57
Siema

05 sierpnia 2009 20:22
hi wszystkim

01 maja 2009 14:05
Wchodzisz na Forum dyskusyjne idziesz w dół i masz Trajnery do gier. Klikasz i maszSmile

22 kwietnia 2009 11:40
e niewiecie gdzie som jakiekolwiek trajnery Angry

Archiwum shoutboksa
openside("SPAM STOP"); echo "

"; closeside();
@opensidex("Szukaj z Google"); ?>
Google
Hierarchia artykułów
Shivers - Kody do gry (PC)
Przedstawiam tu rozwiązania zagadek, żebyście nie musieli wysilać zwojów
mózgowych, bo to niezdrowe.

Zagadka 1

Zamek szyfrowy na kamiennej płycie w altance, koło strumienia. Należy
ustawić kod 029 i nacisnąć czerwony przycisk.

Zagadka 4

Aby popłynąć łodzią należy zablokować dźwignię na rufie, odblokować
dźwignię na dziobie i kręcić korbą - aż znajdziesz się na drugim brzegu.

Zagadka 5

Aby wejść do windy należy ustawić znaczki wzdłuż przekątnej planszy, od
lewego dolnego rogu do prawego górnego. Ustawienie początkowe za
każdym
razem jest inne, tak samo wielkość planszy, więc nie mogę podać gotowego
rozwiązania. Będziecie musieli pomęczyć się sami.

Zagadka 6

Musisz wyciągnąć wszystkie szuflady, oprócz oznaczonych numerami 241,
109,
342a, 65b, 490 i 147, oraz przekręcić mały kluczyk.

Zagadka 8

Ustaw na globusie wartości 75W i 20N.

Zagadka 9

Wciskaj klawisze instrumentu zgodnie z podaną kolejnością (ponumerowane
od lewej): 1, 6, 5, 1, 6, 5, 7, 4, 2, 1.

Zagadka 11

Pokręć kilkakrotnie szpulą od projektora, by taśma dobrze się ułożyła,
a następnie uruchom urządzenie.

Zagadka 12

Musisz tak poustawiać pierścienie, by z prawej strony ułożyć poziomo
napis GEOFFREY.

Zagadka 15

Problem znany jest pod postacią gry planszowej, nie będę więc krok po
kroku opisywał rozwiązania (brak miejsca). Ograniczę się do przypomnienia
zasad gry. Kulkę można przesunąć na puste miejsce wzdłuż linii prostych,
bijąc po drodze inną kulkę (ruchem pionka warcabowego). Należy
doprowadzić
do tego, by na planszy została tylko jedna kulka - na środku.

Zagadka 16

Trzeba zagrać na bębnach za pomocą pałeczki, uderzając w odpowiedniej
kolejności.

Zagadka 18

Musisz odtworzyć melodię zagraną przez komputer. Naciśnięcie niebieskiego
klawisza uruchamia wpisaną kombinację.

Zagadka 23

Łamigłówka na zasadzie Master Mind. Tu niestety nie da się podać gotowego
rozwiązania. Musisz odgadnąć układ symboli za przykrywką. Obserwuj
licznik: za każdy dobry symbol na właściwym miejscu dostajesz 10 punktów,
za dobry symbol na niewłaściwym miejscu - 1 punkt.

Zagadka 24

Należy tak poprzestawiać kulki, aby każda znajdowała się w dziurce o
kolorze odpowiadającym kolorowi kulki. Środkowa dziurka ma być pusta.
Numery oznaczają, z której dziury należy wybić kulkę (licząc od lewej).

4, 7, 8, 5, 4, 1, 2, 3, 6, 9, 8, 5, 2, 3, 6, 9, 8, 5

Zagadka 25

Musisz ustawić kod 120 i pociągnąć za dźwignię obok szubienicy.

Zagadka 26

Należy ustawić zegar, ciągnąc za łańcuchy. Dodatkowe wskazówki
znajdziesz
w biurze profesora Windlenota na pierwszym piętrze.
Żadne komentarze nie zostały dodane.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby napisać komentarz.
Oceny
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Proszę Zaloguj by zagłosować.

Żadne oceny nie zostały dodane.