Hierarchia artykułów
Might and Magic 5 - Kody do gry (PC)
- Drukuj
- 02 gru 2009
- M
- 4982 Czytań
- 0 Komentarzy
Nadia z Castleview w zamian za zwrot Onyksowego Naszyjnika wręczy
klucz do Wieży Ellingera (naszyjnik ma królowa Szczurów w
podziemiach). Czarodziej potrzebuje dysków energetycznych, aby
przenieść Zamek Kalindra do naszej rzeczywistości. Dyski można
odnaleźć m.in.: u króla Gremlinów (Gettlewaithe), w siedzibie
Spritów, w Świątyni Bark, w Wielkiej Wschodniej Wieży, w Wielkiej
Północnej Wieży, u króla Olbrzymów, w Wielkiej Zachodniej Wieży,
w sejfach Zamku Kalindra.
WIEŻA ELLINGERA - jako odpowiedź na pytanie kogo szukasz, należy
wpisać imię czarodzieja
ŚWIĄTYNIA BARK - owoce monga trzeba dać Nibblerowi, pójść do
świątyni i wrócić do Nibblera, a on wręczy klucz
do świątyni
WIELKA POŁUDNIOWA WIEŻA - klucz do niej da Thaddeus przy fontannie
(na polanie lasu pełnego kobr)
WIELKA ZACHODNIA WIEŻA - trzeba do niej wejść poprzez chmury, tam
znajduje się klucz od bramy
WIELKA WSCHODNIA WIEŻA - klucz do niej jest w Sandcaster, w wieży
znajduje się Jewel of Ages, należący do
Thaddeusa.
WIELKA PÓŁNOCNA WIEŻA - wpisanie hasła AIE daje chalice.
Rozwiązania zagadek w księgach: let sleeping dogs lie, he who
laughs last, laughs best, the needs of the many outweigh the
needs of the few, love of money is the root of all evil, a fool
and his money are soon parted, don't look a gift horse in the
mouth oraz if wishes were horses, beggers would ride. Warto
najpierw zasiąść na czterech tronach, a potem na tronie euforii
(każdy z bohaterów).
PODZIEMIA ZAGUBIONYCH DUSZ - na poziomie pierwszym należy przewrócić
wszystkie klepsydry. Na drugim - przesunąć
dźwignie, ustawić zegary (wskazówka do
góry) i napić się z fontann. Na trzecim
przesunąć dźwignie. Na czwartym poziomie
ustawieniem dźwigni zlikwidować pola
teleportacyjne. Na piątym trzeba odszukać
Songbird of Serenity
ZAMEK KALINDRA - szef straży zamkowej Dimitri musi otrzymać ptaka
Songbird of Serenity. Znajduje się on w labiryncie na
wyspie (Dungeon of Lost Souls). Po powrocie z ptakiem
do zamku Dimitri wyśle bohaterów do Ambrose'a - rycerza
królowej. Ambrose wręczy uzdę, którą należy u Natashy
(w Sandcaster) zmienić w zaczarowaną uzdę. Po powrocie,
rycerz okiełzna gryfa
ZAMEK BLACKFANG - drużynę przewiezie do tego miejsca Ambrose na
grzbiecie
okiełznanego gryfa. Zamienioną w wampira królową
uwięziono w podziemiach. Królowa-wampir poda szyfr do
sejfu z koroną, która odczaruje królową, a ona wtedy
wręczy klucz do Piramidy
PIRAMIDA - na pierwszym poziomie należy przestawić dźwignie i rozwiązać
zagadki czaszek (rozwiązaniem są liczby od 3 do 10), hasło
wpuszczające na trzeci poziom: 1701. Smok Pharaoh
odblokuje wejście do statku kosmicznego na polach lawy
STATEK - hasło dla komputera: where no man has gone before
OLYMPUS - przepustkę wręczy smok Pharaoh, po odbyciu rozmowy z
Corakiem
(na statku kosmicznym). Następnie należy zejść do podziemi
i odnaleźć Soul Box (drzwi otwiera hasło TRIBBLES).
Z Soul Box trzeba wrócić do Coraka
ZAMEK ALAMARA - prawdziwe imię Alamara to Sheltem, w podziemiach
okaże
się, jaka jest jego ulubiona liczba (tak trzeba nastawić
zegary) oraz jaki jest kod, niezbędny do przejścia
przez trzecie piętro do sali tronowej
Na koniec jeszcze rozwiązania kilku zagadek. Słowo studiowane
przez mnichów z Castleview - to PALINDROME. Rozwiązaniem zagadki
kartografa jest słowo SANDCASTER. Uzbrojenie paladyna otrzymuje się
na hasło PALADIN. Rozwiązania zagadek kupców na Skyroad to: MUD,
STEAM, DUST i FOG.
klucz do Wieży Ellingera (naszyjnik ma królowa Szczurów w
podziemiach). Czarodziej potrzebuje dysków energetycznych, aby
przenieść Zamek Kalindra do naszej rzeczywistości. Dyski można
odnaleźć m.in.: u króla Gremlinów (Gettlewaithe), w siedzibie
Spritów, w Świątyni Bark, w Wielkiej Wschodniej Wieży, w Wielkiej
Północnej Wieży, u króla Olbrzymów, w Wielkiej Zachodniej Wieży,
w sejfach Zamku Kalindra.
WIEŻA ELLINGERA - jako odpowiedź na pytanie kogo szukasz, należy
wpisać imię czarodzieja
ŚWIĄTYNIA BARK - owoce monga trzeba dać Nibblerowi, pójść do
świątyni i wrócić do Nibblera, a on wręczy klucz
do świątyni
WIELKA POŁUDNIOWA WIEŻA - klucz do niej da Thaddeus przy fontannie
(na polanie lasu pełnego kobr)
WIELKA ZACHODNIA WIEŻA - trzeba do niej wejść poprzez chmury, tam
znajduje się klucz od bramy
WIELKA WSCHODNIA WIEŻA - klucz do niej jest w Sandcaster, w wieży
znajduje się Jewel of Ages, należący do
Thaddeusa.
WIELKA PÓŁNOCNA WIEŻA - wpisanie hasła AIE daje chalice.
Rozwiązania zagadek w księgach: let sleeping dogs lie, he who
laughs last, laughs best, the needs of the many outweigh the
needs of the few, love of money is the root of all evil, a fool
and his money are soon parted, don't look a gift horse in the
mouth oraz if wishes were horses, beggers would ride. Warto
najpierw zasiąść na czterech tronach, a potem na tronie euforii
(każdy z bohaterów).
PODZIEMIA ZAGUBIONYCH DUSZ - na poziomie pierwszym należy przewrócić
wszystkie klepsydry. Na drugim - przesunąć
dźwignie, ustawić zegary (wskazówka do
góry) i napić się z fontann. Na trzecim
przesunąć dźwignie. Na czwartym poziomie
ustawieniem dźwigni zlikwidować pola
teleportacyjne. Na piątym trzeba odszukać
Songbird of Serenity
ZAMEK KALINDRA - szef straży zamkowej Dimitri musi otrzymać ptaka
Songbird of Serenity. Znajduje się on w labiryncie na
wyspie (Dungeon of Lost Souls). Po powrocie z ptakiem
do zamku Dimitri wyśle bohaterów do Ambrose'a - rycerza
królowej. Ambrose wręczy uzdę, którą należy u Natashy
(w Sandcaster) zmienić w zaczarowaną uzdę. Po powrocie,
rycerz okiełzna gryfa
ZAMEK BLACKFANG - drużynę przewiezie do tego miejsca Ambrose na
grzbiecie
okiełznanego gryfa. Zamienioną w wampira królową
uwięziono w podziemiach. Królowa-wampir poda szyfr do
sejfu z koroną, która odczaruje królową, a ona wtedy
wręczy klucz do Piramidy
PIRAMIDA - na pierwszym poziomie należy przestawić dźwignie i rozwiązać
zagadki czaszek (rozwiązaniem są liczby od 3 do 10), hasło
wpuszczające na trzeci poziom: 1701. Smok Pharaoh
odblokuje wejście do statku kosmicznego na polach lawy
STATEK - hasło dla komputera: where no man has gone before
OLYMPUS - przepustkę wręczy smok Pharaoh, po odbyciu rozmowy z
Corakiem
(na statku kosmicznym). Następnie należy zejść do podziemi
i odnaleźć Soul Box (drzwi otwiera hasło TRIBBLES).
Z Soul Box trzeba wrócić do Coraka
ZAMEK ALAMARA - prawdziwe imię Alamara to Sheltem, w podziemiach
okaże
się, jaka jest jego ulubiona liczba (tak trzeba nastawić
zegary) oraz jaki jest kod, niezbędny do przejścia
przez trzecie piętro do sali tronowej
Na koniec jeszcze rozwiązania kilku zagadek. Słowo studiowane
przez mnichów z Castleview - to PALINDROME. Rozwiązaniem zagadki
kartografa jest słowo SANDCASTER. Uzbrojenie paladyna otrzymuje się
na hasło PALADIN. Rozwiązania zagadek kupców na Skyroad to: MUD,
STEAM, DUST i FOG.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby napisać komentarz.
Oceny
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Proszę Zaloguj by zagłosować.
Proszę Zaloguj by zagłosować.
Żadne oceny nie zostały dodane.