Hierarchia artykułów
Might and Magic 4 - Kody do gry (PC)
- Drukuj
- 02 gru 2009
- M
- 5454 Czytań
- 0 Komentarzy
Magiczne substancje zwiększają, odpowiednio: czerwona - siłę,
biała - szczęście, zielona - wytrzymałość, purpurowa - szybkość,
żółta - celność, niebieska - osobowość, pomarańczowa - inteligencję.
Hasła dla pojazdu w kopalniach karłów: MINE 1..5 oraz ALFA,
BETA, GAMMA, OMEGA.
ASP - ustawić kolorowe kule w następującym porządku:
czerwone na południowym wschodzie i północnym
zachodzie, niebieskie na północnym wschodzie
i południowym zachodzie
WINTERKILL - zniszczyć wszystkie duchy, uderzyć w południowy
gong, odwiedzić burmistrza i powtórzyć wszystko
od początku. Zlikwidowanie duchów rycerzy kładzie
kres klątwie
NIGHTSHADOW - zegary należy ustawić na godzinę dziewiątą, tylko
wtedy otworzy się trumna z księciem Draculą
WIEŻA CZAROWNIC - hasło brzmi ROSEBUD
ŚWIĄTYNIA YAK - przekręcanie krzyży w niszach otwiera ukryte drzwi
JASKINIA ILUZJI - czaszka na ostatnim poziomie sprzedaje klucz do
High Magic Tower (za 300 gemów). Po wyciągnięciu
korka skarby przestaną być iluzją, ale dotyczy
to również pułapek!
WIEŻA MAGII - tutaj znajduje się klucz do Wieży Darzoga
WIEŻA DARZOGA - należy odnaleźć Crodo - królewskiego czarodzieja,
ukryte za kotarami przyciski otwierają tajne
przejście.
ZAMEK BASENJI - hasło brzmi THEREWOLF.
PÓŁNOCNY SFINKS - nazywa się Gollux.
W celu wykonania misji i zabicia Lorda Xeen należy:
1. kupić zamek Newcastle i odbudowywać jego kolejne partie za
pozyskiwane megakredyty.
2. odnaleźć czarodzieja Crodo i otrzymać w zamian pozwolenie na
odkopanie lochów.
3. znaleźć w lochach pod Newcastle (hasło LABORATORY) Lord
Xeen's Slayer, który znajduje się za fałszywą ścianą.
Aby wejść do zamku Xeen trzeba wygrać 4 laleczki (wykazać się
odpowiednio wysokimi osiągami: siłą, wytrzymałością, celnością,
szybkością) i wymienić je na Cupie Doll. Potem należy zniszczyć
generatory. Lorda Xeen można zranić tylko magicznym mieczem, nie
skutkuje użycie czarów ani innej broni.
biała - szczęście, zielona - wytrzymałość, purpurowa - szybkość,
żółta - celność, niebieska - osobowość, pomarańczowa - inteligencję.
Hasła dla pojazdu w kopalniach karłów: MINE 1..5 oraz ALFA,
BETA, GAMMA, OMEGA.
ASP - ustawić kolorowe kule w następującym porządku:
czerwone na południowym wschodzie i północnym
zachodzie, niebieskie na północnym wschodzie
i południowym zachodzie
WINTERKILL - zniszczyć wszystkie duchy, uderzyć w południowy
gong, odwiedzić burmistrza i powtórzyć wszystko
od początku. Zlikwidowanie duchów rycerzy kładzie
kres klątwie
NIGHTSHADOW - zegary należy ustawić na godzinę dziewiątą, tylko
wtedy otworzy się trumna z księciem Draculą
WIEŻA CZAROWNIC - hasło brzmi ROSEBUD
ŚWIĄTYNIA YAK - przekręcanie krzyży w niszach otwiera ukryte drzwi
JASKINIA ILUZJI - czaszka na ostatnim poziomie sprzedaje klucz do
High Magic Tower (za 300 gemów). Po wyciągnięciu
korka skarby przestaną być iluzją, ale dotyczy
to również pułapek!
WIEŻA MAGII - tutaj znajduje się klucz do Wieży Darzoga
WIEŻA DARZOGA - należy odnaleźć Crodo - królewskiego czarodzieja,
ukryte za kotarami przyciski otwierają tajne
przejście.
ZAMEK BASENJI - hasło brzmi THEREWOLF.
PÓŁNOCNY SFINKS - nazywa się Gollux.
W celu wykonania misji i zabicia Lorda Xeen należy:
1. kupić zamek Newcastle i odbudowywać jego kolejne partie za
pozyskiwane megakredyty.
2. odnaleźć czarodzieja Crodo i otrzymać w zamian pozwolenie na
odkopanie lochów.
3. znaleźć w lochach pod Newcastle (hasło LABORATORY) Lord
Xeen's Slayer, który znajduje się za fałszywą ścianą.
Aby wejść do zamku Xeen trzeba wygrać 4 laleczki (wykazać się
odpowiednio wysokimi osiągami: siłą, wytrzymałością, celnością,
szybkością) i wymienić je na Cupie Doll. Potem należy zniszczyć
generatory. Lorda Xeen można zranić tylko magicznym mieczem, nie
skutkuje użycie czarów ani innej broni.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby napisać komentarz.
Oceny
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Proszę Zaloguj by zagłosować.
Proszę Zaloguj by zagłosować.
Żadne oceny nie zostały dodane.