Hierarchia artykułów
Might and Magic 3 - Kody do gry (PC)
- Drukuj
- 02 gru 2009
- M
- 9355 Czytań
- 0 Komentarzy
Przydatne kody:
11 - otwiera szkatułę w zamku Dragontooth
50 - ślub Greywinda
60 - ślub Blackwinda
314 - liczba w Dark Warior Keep
2000 - hasło do podziemi zamku Dragontooth
2031 - liczba w Arachoid Cavern
ARENA - hasło dla lustra
BLINK - hasło dla posągu w Halls of Insanity
CIRCLE - hasło dla podziemi zamku Blackwinda
CREATORS - hasło dla Central Control Sector
EPSILON - tak ma na imię zaginiony brat
EYES - hasło dla posągu w Halls of Insanity
JOABARY - hasło do podziemi zamku Whiteshield
JVC - hasło likwidujące pole 111
NORTIC - otwiera szkatuły królewskie w zamku
ORGE - hasło do podziemi zamku Bloodregin
PRIMARY - hasło do Main Engine Sector
RATS - posąg w podziemiach Fountain Heool
SMELLO - otwiera szkatuły w zamku Whiteshield
SUBLEVEL - hasło do Alpha Engine Sector
TEARS - hasło dla posągu w Halls of Insanity
TEN - hasło do podziemi zamku Blackwinda
WARP - hasło do Alpha Engine Sector
WEEDS - otrzymanie... w Catedral of Carnage
YOUTH - odsłania wyspę z fontanną mądrości
Aby pomyślnie ukończyć grę należy odnaleźć sześć Kart
Holograficznych (Hologram Sequence Card 001..006). Znajdują się
one kolejno:
1. HSC 001 w Fortress of Fear
2. HSC 002 w Halls of Insanity
3. HSC 003 w Dark Warrior Keep
4. HSC 004 w Cathedral of Carnage
5. HSC 005 w Tomb of Terror
6. HSC 006 w Maze From Hell
Natomiast Blue Priority Pass Card wręczy król, gdy dostanie 10
Jabłek Władzy (a jest ich 30).
Klucze otwierające labirynty znajdują się w następujących miejscach:
zielony i czerwony w Cyclop's Cavern, czarny w Cold Cursed Cavern,
niebieski i żółty w Arachnoid's Cavern, złoty w Magic Cavern.
Wszystkie klucze (duplikaty) są również w ekwipunku najemników.
Golden Piramid Key Card znajduje się na skalistej wysepce na zachód
od miasta Wildabar. Rozbić zasłonę może tylko postać o bardzo dużej
sile.
Najważniejsze hasła zostały już podane (patrz wyżej), ale znalazłem
tam dwa błędy. Hasło otwierające skrzynie w zamku Blood Reign brzmi
OGRE (a nie orge), natomiast liczba w Arachnoid Cavern to:
20301 (a nie 2031).
Hasła dla Lustra, które przenoszą bohatera:
HOME - do Fountain Head
SEADOG - do Baywatch
FREEMAN - do Wildabar
DOOMED - do Swamp Town
REDHOT - do Blistering Heights
Ponadto Lustro reaguje na hasła: ARENA, AIR, FIRE, WATER, EARTH.
Szyfr do komputera pokładowego składa się z dwóch liczb: 645 i 231.
11 - otwiera szkatułę w zamku Dragontooth
50 - ślub Greywinda
60 - ślub Blackwinda
314 - liczba w Dark Warior Keep
2000 - hasło do podziemi zamku Dragontooth
2031 - liczba w Arachoid Cavern
ARENA - hasło dla lustra
BLINK - hasło dla posągu w Halls of Insanity
CIRCLE - hasło dla podziemi zamku Blackwinda
CREATORS - hasło dla Central Control Sector
EPSILON - tak ma na imię zaginiony brat
EYES - hasło dla posągu w Halls of Insanity
JOABARY - hasło do podziemi zamku Whiteshield
JVC - hasło likwidujące pole 111
NORTIC - otwiera szkatuły królewskie w zamku
ORGE - hasło do podziemi zamku Bloodregin
PRIMARY - hasło do Main Engine Sector
RATS - posąg w podziemiach Fountain Heool
SMELLO - otwiera szkatuły w zamku Whiteshield
SUBLEVEL - hasło do Alpha Engine Sector
TEARS - hasło dla posągu w Halls of Insanity
TEN - hasło do podziemi zamku Blackwinda
WARP - hasło do Alpha Engine Sector
WEEDS - otrzymanie... w Catedral of Carnage
YOUTH - odsłania wyspę z fontanną mądrości
Aby pomyślnie ukończyć grę należy odnaleźć sześć Kart
Holograficznych (Hologram Sequence Card 001..006). Znajdują się
one kolejno:
1. HSC 001 w Fortress of Fear
2. HSC 002 w Halls of Insanity
3. HSC 003 w Dark Warrior Keep
4. HSC 004 w Cathedral of Carnage
5. HSC 005 w Tomb of Terror
6. HSC 006 w Maze From Hell
Natomiast Blue Priority Pass Card wręczy król, gdy dostanie 10
Jabłek Władzy (a jest ich 30).
Klucze otwierające labirynty znajdują się w następujących miejscach:
zielony i czerwony w Cyclop's Cavern, czarny w Cold Cursed Cavern,
niebieski i żółty w Arachnoid's Cavern, złoty w Magic Cavern.
Wszystkie klucze (duplikaty) są również w ekwipunku najemników.
Golden Piramid Key Card znajduje się na skalistej wysepce na zachód
od miasta Wildabar. Rozbić zasłonę może tylko postać o bardzo dużej
sile.
Najważniejsze hasła zostały już podane (patrz wyżej), ale znalazłem
tam dwa błędy. Hasło otwierające skrzynie w zamku Blood Reign brzmi
OGRE (a nie orge), natomiast liczba w Arachnoid Cavern to:
20301 (a nie 2031).
Hasła dla Lustra, które przenoszą bohatera:
HOME - do Fountain Head
SEADOG - do Baywatch
FREEMAN - do Wildabar
DOOMED - do Swamp Town
REDHOT - do Blistering Heights
Ponadto Lustro reaguje na hasła: ARENA, AIR, FIRE, WATER, EARTH.
Szyfr do komputera pokładowego składa się z dwóch liczb: 645 i 231.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby napisać komentarz.
Oceny
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Proszę Zaloguj by zagłosować.
Proszę Zaloguj by zagłosować.
Żadne oceny nie zostały dodane.