Nawigacja
Kanały RSS
Aktualnie online
» Gości online: 3

» Użytkowników online: 0

» Łącznie użytkowników: 12,756
» Najnowszy użytkownik: Udovule
Wątki na forum
Ankieta
Czego najbardziej poszukujesz na stronach serwisu TRIKI.PL?

Kodów do gier
Kodów do gier
34% [447 głosów]

Solucji
Solucji
12% [154 głosów]

Spolszczeń
Spolszczeń
12% [154 głosów]

Trainerów
Trainerów
18% [230 głosów]

Save game
Save game
16% [206 głosów]

Patchy
Patchy
2% [28 głosów]

Trailerów
Trailerów
5% [66 głosów]

recenzji
recenzji
1% [9 głosów]

screenów (zdjęć z gier)
screenów (zdjęć z gier)
1% [11 głosów]

Ogółem głosów: 1305
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 26.10.2006 17:13

Archiwum ankiet
Zaloguj
Nazwa użytkownika

Hasło



Zapomniałeś/aś hasła?
Czat
Musisz się zalogować, aby opublikować wiadomość.

22 maja 2014 21:09
witam szukam kodow do blitzkrieg 2 multiplayer chodzi mi o zwiększenie ilości posiłków może ktoś pomoże

19 kwietnia 2013 00:00
Witajcie po dłuuugiej przerwieSmile Oczyściłem dziś serwis ze spamu i dodałem kilka nowych gier. To dopiero początekWink

17 lipca 2011 15:50
siema

01 stycznia 2010 17:55
Szczęśliwego Nowego Roku

29 listopada 2009 18:39
witanko all Smile

08 września 2009 20:34
gdzie są jakieś sztuczki ?

12 sierpnia 2009 13:57
Siema

05 sierpnia 2009 20:22
hi wszystkim

01 maja 2009 14:05
Wchodzisz na Forum dyskusyjne idziesz w dół i masz Trajnery do gier. Klikasz i maszSmile

22 kwietnia 2009 11:40
e niewiecie gdzie som jakiekolwiek trajnery Angry

Archiwum shoutboksa
openside("SPAM STOP"); echo "

"; closeside();
@opensidex("Szukaj z Google"); ?>
Google
Hierarchia artykułów
Master of Magic - Kody do gry (PC)
W Gamblerze 1/95 opublikowaliśmy dokładny opis gry Master of Magic.
Pozostawiliśmy Wam radość samodzielnego odkrywania kilkuset czarów
(zresztą sam program dość dokładnie je tłumaczy). Dzisiaj jednak,
z myślą o osobach zagubionych nieco w gąszczu magii, opiszemy
działanie kilkunastu ważnych zaklęć - redakcja

Magia ogólnie dostępna:

Awareness - zastosowanie tego czaru pozwala na ujawnienie na mapie
wszystkich wrogich i neutralnych miast

Detect Magic - po rzuceniu tego czaru w każdej chwili można
sprawdzić, jakie zaklęcia przygotowywują przeciwnicy

Disjunction - niszczy działanie jednego z wrogich globalnych
czarów, jednak nie zawsze skutkuje

Summoning Circle - przenosi magiczny krąg do dowolnie wybranego
miasta. Ma to znaczenie, ponieważ wszelkie
przyzywane istoty pojawiają się wyłącznie
w mieście z magicznym kręgiem

Magic Spirit - przyzywa ducha, który wysłany do węzłów magii
będzie pobierał z nich moc

Magia Śmierci:

Dark Rituals - zwiększa moc generowaną przez ośrodki kultu
religijnego, ale zmniejsza przyrost naturalny
w mieście i powoduje wzrost liczby
niezadowolonych mieszkańców

Wall of Darkness - doskonały czar ochronny dla miasta. Jednostki
znajdujące się w mieście chronionym przez Mur
Ciemności nie mogą być atakowane z dystansu
(bronią i działaniem magii)

Drain Power - osłabia moc wrogiego maga, można go pozbawić w
ten sposób zdolności rzucania czarów

Lycantrophy - zwykła jednostka zostaje przemieniona w oddział
wilkołaków

Black Sleep - wróg zasypia na czas trwania walki. Nie broni
się, nie porusza i nie atakuje. Czar ten nie
działa na potężniejszych przeciwników

Black Channels - poprawia cechy jednostki

Zombie Mastery - każda zabita jednostka wroga zmienia się w
zombie stające po stronie maga, który zastosował
ten czar

Animate Dead - przywraca do życia własny lub wrogi oddział

Death Wish - wszystkie jednostki wroga na obu planetach muszą
obronić się przed tym czarem bądź giną

Eternal Night - cały świat zostaje poddany wpływowi czaru
Darkness

Pestilence - zsyła plagę na wrogie miasto, w każdej turze
populacja miasta maleje

Magia Natury:

Change Terrain - umożliwia zmiany ukształtowania terenu (góry zamienia
na wzgórza, lasy na pola itp.)

Transmute - umożliwia zmianę charakteru kopalń (np. żelazo na
złoto)

Nature Awareness - tak jak Awareness, ale odkrywa całą mapę i
pokazuje położenie wrogich jednostek

Path Finding - oddział potraktowany tym czarem zyskuje zdolność
wędrówki w każdym terenie za cenę 1 punktu ruchu

Web - gęsta pajęczyna omotuje wroga. Nie może wykonać
ruchu, ale może bronić się przed atakiem

Earth to Mud - spory obszar miejsca walki zmienia się w bagno.
Każda jednostka może się ruszyć tylko o jedno pole

Magia Czarodziejska:

Phantom Warriors - pozwala na wezwanie w czasie bitwy oddziału
wojowników. Żaden zwykły oddział wroga (czyli nie
potwory), nie mający odporności na iluzję, nie
ma najmniejszych szans w walce z fantomowymi
wojownikami

Floating Island - kreuje wyspę, która może posłużyć do przewozu
wojsk przez morza

Wind Walking - jednostka, na którą rzucono ten czar, zyskuje
zdolność latania i, co najważniejsze, zabierania
ze sobą innych oddziałów

Counter Magic - bardzo ważny czar bitewny. Powoduje, iż przeciwnik
nie jest w stanie używać magii w czasie walki

Enchant Road - zmienia drogi normalne w drogi magiczne, podróż
po których nie zabiera punktów ruchu

Spell Blast - jeżeli wrogi czarodziej jest w trakcie rzucania
czaru, to zastosowanie Spell Blast zmusi go
do rozpoczęcia pracy na nowo

Spell Binding - odbiera czar globalny wskazanemu czarodziejowi
i jego działanie przekazuje rzucającemu czar

Supress Magic - likwiduje wszystkie czary globalne przeciwników

Flying Fortress - unosi fortecę czarodzieja ponad chmury. Od tej
chwili mogą ją atakować tylko wojska latające

Time Stop - zatrzymuje czas, wrogie oddziały tracą możliwość
ruchu

Magia Życia:

Just Cause - zwiększa sławę czarodzieja, a więc, co za tym
idzie, tempo zgłaszania się bohaterów i najemników

Planar Seal - uniemożliwia podróże pomiędzy Myrrorem a Arcanusem.
Jest to czar globalny, działanie którego można
zlikwidować tylko zaklęciem Disjunction

Incarnation - przyzywa świetnie wyszkolonego bohatera

True Sight - daje odporność na ataki iluzji

Invulnerabity - odporność na ciosy

Crusade - wzrasta stopień doświadczenia jednostek. Skumulowanie
działania tego czaru i zdolności Warlords może
spowodować awans armii do stopnia championa

Prosperity - wydatnie zwiększa dochody miasta

Mass Healing - uzdrawia za jednym zamachem wszystkie oddziały
biorące udział w bitwie

True Light - zwiększa zdolności oddziałów na czas walki. Czar
Heavenly Light - to udoskonalona wersja True Light.
Dla Maga Śmierci podobne będą Darkness i Cloud of Shadow

Magia Chaosu:

Chaos Rift - atak na miasto, zarówno na znajdujące się w nim
jednostki, jak i budynki. O wiele silniejsza odmiana
tego czaru to Call the Void

Shatter - likwiduje zdolności ataku i obrony u przeciwnika,
jednak rzadko zadziała

Doom Mastery - wszystkie nowo tworzone wojska nabywają automatycznie
ekstra umiejętności

Wall of Fire - otacza miasto ścianą ognia, każda jednostka chcąca
przez nią przejść, odniesie obrażenia

Flame Strike - jeden z niewielu czarów bitewnych, pozwalających
na jednoczesne uderzenie we wszystkie wrogie oddziały

Corruption - zamienia jeden obszar na mapie w absolutną
pustynię (niszczy jakąkolwiek produkcję). Zlikwidować
skutki tego czaru potrafią jednostki posiadające
zdolność Purify

Meteor Storm - czar globalny. Od chwili rzucenia go wszystkie
jednostki wroga przebywające poza miastami będą
atakowane przez deszcz meteorów

Immolation - jednostka zyskuje zdolność ogniowego ataku, który
poprzedza walkę wręcz

Warp Wood - pozbawia wrogich kuszników, łuczników i procarzy
możliwości ataku na odległość


Uruchomienie gry przez WIZARDS.EXE JENNY przyspiesza ładowanie
(omija intro).

Na planszy MAGIC wpisanie:

Alt+PWR - każdy dostaje 10000 energii, 10000 złota, wszystkie
czary. (UWAGA: Wszyscy od razu rzucają Spell of Mastery,
więc ostrożnie z użyciem).

Alt+DESTIN - ??? (coś robi, oddam pół królestwa za odpowiedź - co).

Alt+RVL - odsłania mapę, wszystkie jednostki widoczne.
Żadne komentarze nie zostały dodane.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby napisać komentarz.
Oceny
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Proszę Zaloguj by zagłosować.

Żadne oceny nie zostały dodane.