Hierarchia artykułów
Beachhead 2000 - Kody do gry (PC)
- Drukuj
- 25 sty 2009
- B
- 7538 Czytań
- 0 Komentarzy
Gdy pogrzebiesz w ktalogu z grą, zobaczysz coś takiego:
Level_00
Level_01
Level_02
.
.
.
Level_60
Każdy z tych plików odpowiada za kolejny level gry. Edytuj je notepadem i co
widzisz? Np. coś takiego:
//Bullets, Projectiles, Missiles
Ammo 250 15 15
U góry jest typ broni, u dołu ilość posiadanej wyjściowo amunicji. Modyfikuj
wedle woli!
//Tank, Jet, HelicopterGun, HelicopterRocket (range:1-9)
Aggression 6 6 6 6
Tu masz poziom agresji odpowiednich jednostek wroga - im mniejsza tym są
bardziej przyjacielscy :)
Level_00
Level_01
Level_02
.
.
.
Level_60
Każdy z tych plików odpowiada za kolejny level gry. Edytuj je notepadem i co
widzisz? Np. coś takiego:
//Bullets, Projectiles, Missiles
Ammo 250 15 15
U góry jest typ broni, u dołu ilość posiadanej wyjściowo amunicji. Modyfikuj
wedle woli!
//Tank, Jet, HelicopterGun, HelicopterRocket (range:1-9)
Aggression 6 6 6 6
Tu masz poziom agresji odpowiednich jednostek wroga - im mniejsza tym są
bardziej przyjacielscy :)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby napisać komentarz.
Oceny
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Proszę Zaloguj by zagłosować.
Proszę Zaloguj by zagłosować.
Żadne oceny nie zostały dodane.