Hierarchia artykułów
Dink Smallwood - poradnik do gry (Soluja)
- Drukuj
- 28 paź 2007
- Solucje & poradniki do gier
- 37879 Czytań
- 3 Komentarzy
Poradnik do gry Dink Smallwood
Grę rozpoczynamy w domu. Na początku musimy porozmawiać z Matką. Ona powie nam żebyśmy nakarmili świnie. A więc bierzemy jedzenie dla świń wychodzimy z domu. Idziemy ekran do góry i rzucamy jedzenie Świną. Po pierwszym rzucie przyjdzie Milder. Będziemy musieli z nim porozmawiać. Gdy on pójdzie idziemy na sam koniec wioski w lewo (może jeden w dół) gdzie znajdziemy dom. Wejdziemy tam i zaoferujemy pomoc w znalezieniu kaczki. Wychodzimy z mieszkania i idziemy poszukiwaniu kaczki. Gdy już ją znajdziemy musimy jej powiedzieć ;)żeby wróciła do domu. Wtedy ona wróci. Następnie wracamy do matki. Ona zleci nam zadanie abyśmy przynieśli jej orzechy. Idziemy w stronę wyjścia z wioski. Gdy już wyjdziemy spotkamy Czarodzieja. On do nas zagada a gdy skończy idziemy dalej. Idziemy w lewo i przy najbliższym zakręcie w dół. Na samym dole będzie drzewo z orzechami. (Proszę uważać na robale) Wtedy uderzamy w drzewo i spadnie orzech którego zabieramy. Wracamy do wioski. (Możemy spotkać Mildera jak rozmawia z dziewczynką)
Gdy będziemy przy naszym domu zauważymy że nasza chata płonie. Musimy wejść do domu i zauważyć że nasza matka nie żyje. Gdy wyjdziemy mieszkańcy wioski przyjdą do Ciebie by powiedzieć jak im przykro. Gdy ta krótka scenka zostanie odegrana idziemy do strażnika który stoi przed wejściem do wioski. On powie nam o liście w naszym (spalonym) domu. Wracamy do domu i czytamy list. Matka napisała tam coś o Terris. Gdy przeczytamy list strażnika nie będzie a my możemy już nie wracać do wioski :( . Gdy wyjdziemy z wioski idziemy w prawo, do góry, znów w prawo i jeszcze raz do góry. Tam będzie chatka czarodzieja którego spotkaliśmy wcześniej. Musimy z nim pogadać. Zleci nam zabicie bestii. Da nam również miksturę Siły. (Zanim wykonamy tą misję możemy jeszcze wrócić to wioski i powiedzieć Farmerowi że pomożemy mu w zabiciu robali na jego farmie) Idziemy w lewo do końca. (na dole jest Farma) Gadamy z gościem na moście. Powie nam że za 100złota da nam przejść przez most do Terris. Idziemy do góry gdzie będzie wielka skała. Musimy ją przepchnąć. Wjedziemy do jaskini i pójdziemy w prawo. Tam będzie bestia. Zabijemy ją taktyką Uderz, Cofnij się, Uderz, Cofnij się. Gdy pokonamy ją zdobędziemy 2poziom. (Radze dodać 1 pkt. Do magii) Następnie wychodzimy z jaskini i wracamy do domu czarodzieja. Jego tam nie zastaniemy lecz znajdziemy 200złota oraz czar %u201DKula ognia%u201D. Za 100złota przechodzimy przez most do miasta Terris.
Terris
Przechodzimy przez most i idziemy w dół a następnie w prawo gdzie będzie dom waszej Ciotki. Będziemy mogli tam mieszkać. Gdy pójdziemy na górę i zapiszemy grę oraz zejdziemy zobaczymy jak mąż waszej Ciotki ją bije. Gdy wyjdziemy z budynku idziemy do karczmy pogadać. Gdy będziemy rozmawiać spotkamy Mildera który upokorzy nas przy ludziach w sposób taki że powie że jesteśmy Farmerem. Gdy wyjdziemy z karczmy pójdziemy w lewo do góry i wjedziemy do domu który tam będzie. Zaoferujemy kobiecie pomoc w znalezieniu córki. Rozejrzymy się po okolicach lecz nikogo nie znajdziemy. Wtedy wrócimy do Matki małej dziewczynki i informujemy ją o nie znalezieniu żadnych śladów. W tej samej chwili wychodzimy z domu i robimy doświadczenie oraz zbieramy 400złota na miecz. (Wszystkie punkty radze inwestować w magię) Gdy będziemy mieć miecz musimy znaleźć opuszczoną kopalnie. Tam znajdziemy człowieka którego musimy uratować. Wychodzimy z kopalni i idziemy do karczmy gdzie rozmawiamy z karczmarzem. On powie nam o pustelniku. Idziemy do tego pustelnika. On powie nam że jeśli mamy 5pkt. Magii będziemy mogli mieć czar który uwolni uwięzionego człowieka w kopalni. Gdy zdobędziemy czar idziemy do kopalni uratować człowieka. Gdy wyjdzie pojawią się żołnierze którzy zabiją tego człowieka które uratowaliśmy. Przed jego śmiercią da nam zwój. Za zamkiem króla Daniela będą postawione dwa słupki. Wtedy wypowiemy zaklęcie ze zwoju i będziemy mogli przejść. (w innym przypadku tajemnicza moc słupków odbierze nam trochę życia.) Przechodzimy do samej góry gdzie znajdziemy wąskie przejście. Wchodzimy tam i przy końcu 4 dziewczyny oddają cześć martwemu smokowi. I w tej samej chwili przychodzi człowiek z porwaną dziewczynką. Wtedy gadamy i nagle dziewczyny zamieniają się w bestie a człowiek w bestie (Slayera) Zabijamy 5 bestii najlepiej czarem %u201DKula Ognia%u201D i rozmawiamy z dziewczynką po czym zaprowadzamy ją do domu i jednocześnie zostajemy Bohaterem Terris a przy okazji otwiera się wejście do Kern Sin.
Kern Sin
Gdy przechodzimy przez przejście do Kern słyszymy Rycerzy którzy zabili człowieka którego uratowaliśmy wcześniej. Usłyszysz że rozmawiają o napadzie na Kern Sin. Wtedy wejdziesz do miasta i porozmawiasz z dziewczyną przy fontannie. Ona zaprowadzi Cię do Majora jej ojca. Gdy z nim porozmawiasz powie Ci żebyś to udowodnił. Wtedy wejdziesz do domu z gościem handlującym łukiem za 1000złota. Musisz tyle uzbierać i kupić łuk. Następnie na plaży będzie drzewo które spalimy czarem %u201DKula Ognia%u201D. Otworzy nam się przejście pod ziemie. Tam będzie człowiek który za 1500złota sprzeda nam coś.(nie pamiętam co) Gdy będziemy mieć już wszystko idziemy do sanktuarium Goblinów. Gdy strażnik przed wejściem zobaczy że masz łuk wpuści cię tam. Wtedy pójdziesz na samą górę wioski i zabijesz 4 strażników poczym pójdziesz w prawo i zabierzesz 4 mikstury Siły. W tym samym momencie pokaże się król wioski Goblinów. Musimy go zabić. Wtedy on powie nam gdzie jest baza żołnierzy próbujących zaatakować Kern. Wtedy my zakradniemy się tam i ukradniemy dowody poczym szybko uciekniemy. Niestety nasza ucieczka zostanie zauważona i złapią nas 3 żołnierzy których będziemy musieli zabić. Po zabiciu ich uciekamy do Majora i pokazujemy dowody. Tym samym Major ulepsza obronę miasta a ty znów stałeś się bohaterem. Dojdzie do Ciebie również wiadomość że most do Windemere został naprawiony.
Windemere
Witam na drugiej stronie mostu. Windemere to mała wieś w której czczą kaczki umierając przy tym z głodu. Na początku porozmawiaj z ludźmi. Jeden z mieszkańców powie Ci o kaczkach i o tym że ludzie umierają z głodu. Wtedy ty musisz iść do sklepu z arsenałem i kupić Bombę. Musisz wysadzić kamień z małą dziurą na górze. Gdy kamień wybuchnie ty wchodzisz do kaczek i robisz im tam rzeź. Po zabiciu kaczek przyjdzie człowiek który miał właśnie oddać hołd kaczkom lecz%u2026 %u2026Gdy zauważył co tam było zawołał straż. Strażnik natomiast zobaczył że z kaczek zostało jedzenie. Namówił człowieka że Dink Smallwoood ich uratował zabijając kaczki. Następne zadanie to uratować pewną rodzinę przed dwoma smokami. Na początku trzeba uzbierać 2000złota aby kupić Classword. (nie pamiętam dokładnej nazwy) Następnie iść do ubogiej chatki gdzie będą mieszkać wieśniak z dwoma córkami. W domu będzie piwnica do której trzeba wejść. Gdy z niej wyjdziemy trzeba wejść do domu i następnie znów do piwnicy. Tam będzie rodzina. Rodzina powie Ci o dwóch smokach i o tym że ich córka pracuje w szpitalu. Po krótkiej rozmowie ludzie wyjdą po córkę. My musimy iść za nimi. Gdy wyjdziemy przed dom przylecą do nas 2 smoki. Trzeba je zabić mieczem który wcześniej kupiliśmy. (Trzeba uważać aby nie trafić kogoś z rodziny) Gdy je zabijemy ojciec córki sprzeda nam toporek za 3000 złota a córka będzie sprzedawać mikstury życia za małą cenę oraz nas uleczać. Po wykonaniu zadania musimy iść do zamku i powiedzieć strażnikom żeby nas wpuścili. Kiedy nas wpuszczą idziemy do króla i prosimy go o przejście w góry. On po krótkiej rozmowie pozwoli nam przejść. I znowu zostaliśmy bohaterami tym razem Windemere.
Edge Of The World
To miasto wydaje się trudne, lecz jest jeszcze gorsze. Ale o tym później. Na początek trzeba zabić kamienne bestie i przedostać się do miasta. Tam będzie kościół gdzie możemy się uleczyć pijąc wodę z fontanny. Będzie też tam kobieta sprzedająca miecz za 5000złota i (chyba) łuk za 4000złota. Musimy kupić obie rzeczy. Następnie trzeba poszukać zejścia do podziemi. Tam będzie gość który sprzedaje czar. Gdy już wszystko będziemy mieli idziemy do miasteczka szukamy machiny do zapisywania gry. Zapisujemy grę poczym idziemy w prawo. Będzie tam maszyna która przeniesie nas do Darklands gdzie stoczymy końcową bitwę o życie.
Darklands
Gdy będziemy już w Darklands idziemy bieżąco w prawo.(musimy również wyjąć miecz który kupiliśmy wcześniej) Nie rozmawiajmy z nikim ani niczym ponieważ wszystko
co tam jest, jest albo martwym człowiekiem albo złą bestią.
Musimy iść w prawo i gdy na (prawie) końcu mapy będzie zakręt w dół idziemy w dół. Będzie tam machina do zapisania gry oraz zejście w dół. Zapisujemy grę i idziemy do podziemi. Tam będzie mała wyspa a dookoła będzie ogień. (będzie też tam odpływająca łódź której nic nie zrobimy) Będzie tam Milder na pół żywy. Porozmawiamy z nim. On ostrzeże nas o bosie gry który pokaże się po zakończeniu ostrzeżenia. Porozmawiamy z nim poczym szybko musimy go zabić czarem i łukiem. Czyli inaczej na odległość. Po zabiciu Bosa nastąpi rozmowa z Milderem poczym idziemy do króla pochwalić się mu a przy okazji zajmujecie stanowisko Mildera tzn. że nie jesteście już zwykły Dink Smallwood tylko Knight Dink Smallwood.
Sekrety.
W Windemere na plaży gdzieś na środku wody będzie skakała ryba. Kiedy pójdziemy w jej kierunku przejdziemy przez wodę na jakąś wyspę ze skarbami i potworami a także kolesiem który sprzeda nam pewien przedmiot.
W Edge Of The Word gdy trochę zejdziemy z górek i pójdziemy w lewo (do końca) będzie lasek. Pomiędzy niektórymi drzewami jest przejście gdzie dojdziemy do Lodowego Zamku w którym będą różne potwory.
Jeśli są jakieś pytania proszę wysłać pytanie na email olekpriv@interia.pl
Grę rozpoczynamy w domu. Na początku musimy porozmawiać z Matką. Ona powie nam żebyśmy nakarmili świnie. A więc bierzemy jedzenie dla świń wychodzimy z domu. Idziemy ekran do góry i rzucamy jedzenie Świną. Po pierwszym rzucie przyjdzie Milder. Będziemy musieli z nim porozmawiać. Gdy on pójdzie idziemy na sam koniec wioski w lewo (może jeden w dół) gdzie znajdziemy dom. Wejdziemy tam i zaoferujemy pomoc w znalezieniu kaczki. Wychodzimy z mieszkania i idziemy poszukiwaniu kaczki. Gdy już ją znajdziemy musimy jej powiedzieć ;)żeby wróciła do domu. Wtedy ona wróci. Następnie wracamy do matki. Ona zleci nam zadanie abyśmy przynieśli jej orzechy. Idziemy w stronę wyjścia z wioski. Gdy już wyjdziemy spotkamy Czarodzieja. On do nas zagada a gdy skończy idziemy dalej. Idziemy w lewo i przy najbliższym zakręcie w dół. Na samym dole będzie drzewo z orzechami. (Proszę uważać na robale) Wtedy uderzamy w drzewo i spadnie orzech którego zabieramy. Wracamy do wioski. (Możemy spotkać Mildera jak rozmawia z dziewczynką)
Gdy będziemy przy naszym domu zauważymy że nasza chata płonie. Musimy wejść do domu i zauważyć że nasza matka nie żyje. Gdy wyjdziemy mieszkańcy wioski przyjdą do Ciebie by powiedzieć jak im przykro. Gdy ta krótka scenka zostanie odegrana idziemy do strażnika który stoi przed wejściem do wioski. On powie nam o liście w naszym (spalonym) domu. Wracamy do domu i czytamy list. Matka napisała tam coś o Terris. Gdy przeczytamy list strażnika nie będzie a my możemy już nie wracać do wioski :( . Gdy wyjdziemy z wioski idziemy w prawo, do góry, znów w prawo i jeszcze raz do góry. Tam będzie chatka czarodzieja którego spotkaliśmy wcześniej. Musimy z nim pogadać. Zleci nam zabicie bestii. Da nam również miksturę Siły. (Zanim wykonamy tą misję możemy jeszcze wrócić to wioski i powiedzieć Farmerowi że pomożemy mu w zabiciu robali na jego farmie) Idziemy w lewo do końca. (na dole jest Farma) Gadamy z gościem na moście. Powie nam że za 100złota da nam przejść przez most do Terris. Idziemy do góry gdzie będzie wielka skała. Musimy ją przepchnąć. Wjedziemy do jaskini i pójdziemy w prawo. Tam będzie bestia. Zabijemy ją taktyką Uderz, Cofnij się, Uderz, Cofnij się. Gdy pokonamy ją zdobędziemy 2poziom. (Radze dodać 1 pkt. Do magii) Następnie wychodzimy z jaskini i wracamy do domu czarodzieja. Jego tam nie zastaniemy lecz znajdziemy 200złota oraz czar %u201DKula ognia%u201D. Za 100złota przechodzimy przez most do miasta Terris.
Terris
Przechodzimy przez most i idziemy w dół a następnie w prawo gdzie będzie dom waszej Ciotki. Będziemy mogli tam mieszkać. Gdy pójdziemy na górę i zapiszemy grę oraz zejdziemy zobaczymy jak mąż waszej Ciotki ją bije. Gdy wyjdziemy z budynku idziemy do karczmy pogadać. Gdy będziemy rozmawiać spotkamy Mildera który upokorzy nas przy ludziach w sposób taki że powie że jesteśmy Farmerem. Gdy wyjdziemy z karczmy pójdziemy w lewo do góry i wjedziemy do domu który tam będzie. Zaoferujemy kobiecie pomoc w znalezieniu córki. Rozejrzymy się po okolicach lecz nikogo nie znajdziemy. Wtedy wrócimy do Matki małej dziewczynki i informujemy ją o nie znalezieniu żadnych śladów. W tej samej chwili wychodzimy z domu i robimy doświadczenie oraz zbieramy 400złota na miecz. (Wszystkie punkty radze inwestować w magię) Gdy będziemy mieć miecz musimy znaleźć opuszczoną kopalnie. Tam znajdziemy człowieka którego musimy uratować. Wychodzimy z kopalni i idziemy do karczmy gdzie rozmawiamy z karczmarzem. On powie nam o pustelniku. Idziemy do tego pustelnika. On powie nam że jeśli mamy 5pkt. Magii będziemy mogli mieć czar który uwolni uwięzionego człowieka w kopalni. Gdy zdobędziemy czar idziemy do kopalni uratować człowieka. Gdy wyjdzie pojawią się żołnierze którzy zabiją tego człowieka które uratowaliśmy. Przed jego śmiercią da nam zwój. Za zamkiem króla Daniela będą postawione dwa słupki. Wtedy wypowiemy zaklęcie ze zwoju i będziemy mogli przejść. (w innym przypadku tajemnicza moc słupków odbierze nam trochę życia.) Przechodzimy do samej góry gdzie znajdziemy wąskie przejście. Wchodzimy tam i przy końcu 4 dziewczyny oddają cześć martwemu smokowi. I w tej samej chwili przychodzi człowiek z porwaną dziewczynką. Wtedy gadamy i nagle dziewczyny zamieniają się w bestie a człowiek w bestie (Slayera) Zabijamy 5 bestii najlepiej czarem %u201DKula Ognia%u201D i rozmawiamy z dziewczynką po czym zaprowadzamy ją do domu i jednocześnie zostajemy Bohaterem Terris a przy okazji otwiera się wejście do Kern Sin.
Kern Sin
Gdy przechodzimy przez przejście do Kern słyszymy Rycerzy którzy zabili człowieka którego uratowaliśmy wcześniej. Usłyszysz że rozmawiają o napadzie na Kern Sin. Wtedy wejdziesz do miasta i porozmawiasz z dziewczyną przy fontannie. Ona zaprowadzi Cię do Majora jej ojca. Gdy z nim porozmawiasz powie Ci żebyś to udowodnił. Wtedy wejdziesz do domu z gościem handlującym łukiem za 1000złota. Musisz tyle uzbierać i kupić łuk. Następnie na plaży będzie drzewo które spalimy czarem %u201DKula Ognia%u201D. Otworzy nam się przejście pod ziemie. Tam będzie człowiek który za 1500złota sprzeda nam coś.(nie pamiętam co) Gdy będziemy mieć już wszystko idziemy do sanktuarium Goblinów. Gdy strażnik przed wejściem zobaczy że masz łuk wpuści cię tam. Wtedy pójdziesz na samą górę wioski i zabijesz 4 strażników poczym pójdziesz w prawo i zabierzesz 4 mikstury Siły. W tym samym momencie pokaże się król wioski Goblinów. Musimy go zabić. Wtedy on powie nam gdzie jest baza żołnierzy próbujących zaatakować Kern. Wtedy my zakradniemy się tam i ukradniemy dowody poczym szybko uciekniemy. Niestety nasza ucieczka zostanie zauważona i złapią nas 3 żołnierzy których będziemy musieli zabić. Po zabiciu ich uciekamy do Majora i pokazujemy dowody. Tym samym Major ulepsza obronę miasta a ty znów stałeś się bohaterem. Dojdzie do Ciebie również wiadomość że most do Windemere został naprawiony.
Windemere
Witam na drugiej stronie mostu. Windemere to mała wieś w której czczą kaczki umierając przy tym z głodu. Na początku porozmawiaj z ludźmi. Jeden z mieszkańców powie Ci o kaczkach i o tym że ludzie umierają z głodu. Wtedy ty musisz iść do sklepu z arsenałem i kupić Bombę. Musisz wysadzić kamień z małą dziurą na górze. Gdy kamień wybuchnie ty wchodzisz do kaczek i robisz im tam rzeź. Po zabiciu kaczek przyjdzie człowiek który miał właśnie oddać hołd kaczkom lecz%u2026 %u2026Gdy zauważył co tam było zawołał straż. Strażnik natomiast zobaczył że z kaczek zostało jedzenie. Namówił człowieka że Dink Smallwoood ich uratował zabijając kaczki. Następne zadanie to uratować pewną rodzinę przed dwoma smokami. Na początku trzeba uzbierać 2000złota aby kupić Classword. (nie pamiętam dokładnej nazwy) Następnie iść do ubogiej chatki gdzie będą mieszkać wieśniak z dwoma córkami. W domu będzie piwnica do której trzeba wejść. Gdy z niej wyjdziemy trzeba wejść do domu i następnie znów do piwnicy. Tam będzie rodzina. Rodzina powie Ci o dwóch smokach i o tym że ich córka pracuje w szpitalu. Po krótkiej rozmowie ludzie wyjdą po córkę. My musimy iść za nimi. Gdy wyjdziemy przed dom przylecą do nas 2 smoki. Trzeba je zabić mieczem który wcześniej kupiliśmy. (Trzeba uważać aby nie trafić kogoś z rodziny) Gdy je zabijemy ojciec córki sprzeda nam toporek za 3000 złota a córka będzie sprzedawać mikstury życia za małą cenę oraz nas uleczać. Po wykonaniu zadania musimy iść do zamku i powiedzieć strażnikom żeby nas wpuścili. Kiedy nas wpuszczą idziemy do króla i prosimy go o przejście w góry. On po krótkiej rozmowie pozwoli nam przejść. I znowu zostaliśmy bohaterami tym razem Windemere.
Edge Of The World
To miasto wydaje się trudne, lecz jest jeszcze gorsze. Ale o tym później. Na początek trzeba zabić kamienne bestie i przedostać się do miasta. Tam będzie kościół gdzie możemy się uleczyć pijąc wodę z fontanny. Będzie też tam kobieta sprzedająca miecz za 5000złota i (chyba) łuk za 4000złota. Musimy kupić obie rzeczy. Następnie trzeba poszukać zejścia do podziemi. Tam będzie gość który sprzedaje czar. Gdy już wszystko będziemy mieli idziemy do miasteczka szukamy machiny do zapisywania gry. Zapisujemy grę poczym idziemy w prawo. Będzie tam maszyna która przeniesie nas do Darklands gdzie stoczymy końcową bitwę o życie.
Darklands
Gdy będziemy już w Darklands idziemy bieżąco w prawo.(musimy również wyjąć miecz który kupiliśmy wcześniej) Nie rozmawiajmy z nikim ani niczym ponieważ wszystko
co tam jest, jest albo martwym człowiekiem albo złą bestią.
Musimy iść w prawo i gdy na (prawie) końcu mapy będzie zakręt w dół idziemy w dół. Będzie tam machina do zapisania gry oraz zejście w dół. Zapisujemy grę i idziemy do podziemi. Tam będzie mała wyspa a dookoła będzie ogień. (będzie też tam odpływająca łódź której nic nie zrobimy) Będzie tam Milder na pół żywy. Porozmawiamy z nim. On ostrzeże nas o bosie gry który pokaże się po zakończeniu ostrzeżenia. Porozmawiamy z nim poczym szybko musimy go zabić czarem i łukiem. Czyli inaczej na odległość. Po zabiciu Bosa nastąpi rozmowa z Milderem poczym idziemy do króla pochwalić się mu a przy okazji zajmujecie stanowisko Mildera tzn. że nie jesteście już zwykły Dink Smallwood tylko Knight Dink Smallwood.
Sekrety.
W Windemere na plaży gdzieś na środku wody będzie skakała ryba. Kiedy pójdziemy w jej kierunku przejdziemy przez wodę na jakąś wyspę ze skarbami i potworami a także kolesiem który sprzeda nam pewien przedmiot.
W Edge Of The Word gdy trochę zejdziemy z górek i pójdziemy w lewo (do końca) będzie lasek. Pomiędzy niektórymi drzewami jest przejście gdzie dojdziemy do Lodowego Zamku w którym będą różne potwory.
Jeśli są jakieś pytania proszę wysłać pytanie na email olekpriv@interia.pl
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby napisać komentarz.
Oceny
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Proszę Zaloguj by zagłosować.
Proszę Zaloguj by zagłosować.
Niesamowite! | ![]() |
13% | [1 głos] |
Bardzo dobre | ![]() |
0% | [Brak głosów] |
Dobre | ![]() |
25% | [2 głosów] |
Średnie | ![]() |
0% | [Brak głosów] |
Słabe | ![]() |
63% | [5 głosów] |
Gdy on pójdzie idziemy na sam koniec wioski w lewo (może jeden w dół) gdzie znajdziemy dom. Sorka za błąd lecz powinno być w Prawo
Sorka
[mail][/mail]