Hierarchia artykułów
X-Wing vs. Tie Fighter - Kody do gry (PC)
- Drukuj
- 29 gru 2009
- X
- 7027 Czytań
- 0 Komentarzy
Od drugiej misji można używać kombinacji Ctrl+C lub Ctrl+Break, co
pozwoli na przeskakiwanie misji.
Istnieje prosty sposób na uzyskanie gotówki i przedmiotów ze statków
obcych. Należy uruchomić grę z mniejszą ilością pamięci niż jest
wymagane, a wtedy, przy bardziej rozbudowanych misjach (np. atak
na bazę obcych) gra zgłupieje i sama zakończy misję (rating: OK!).
Można sprzedać znalezione przedmioty, uzyskując ok. 1 mln USD z każdej
misji i natychmiast powtórzyć cały manewr, gdyż baza obcych pozostaje
niezniszczona. Na komputerze z 4 MB i z włączonymi dźwiękami
wystarczy założyć cache dyskowy wielkości 512 kB - gra będzie chodziła
poprawnie do momentu ataku na duży obiekt (np. bardzo duże ufo).
Kombinacja klawiszy Ctrl i Break, wciśniętych w trakcie wykonywania
misji, powoduje natychmiastowe jej ukończenie z wynikiem poprzedniej.
Nie można stosować dwa razy z rzędu.
Nowe technologie w grze i jak je uzyskać.
1. Pancerze
PLASTIC AQUA ARMOUR:
Potrzebne: DEEP ONE CORPSE, otrzymasz: AQUA PLASTICS, PLASTIC AQUA
ARMOUR.
ION ARMOUR:
Potrzebne: PLASTIC AQUA ARMOUR, ION BEAM ACCELERATORS, LIVE DEEP
ONE,
otrzymasz: ION ARMOUR.
MAGNETIC ION ARMOUR:
Potrzebne: ION BEAM ACCELERATORS, MAGNETIC NAV ARRAY (trzeba
przebadać
żywego LOBSTERMAN), otrzymasz: MAGNETIC ION ARMOUR.
2. Nowe statki
MANTA:
Potrzebne: ION BEAM ACCELERATORS, ZRBITE, TRANSMISSION RECEIVER,
ALIEN SUB CONSTRUCTION, otrzymasz: MANTA.
HAMMERHEAD:
Potrzebne: MANTA, otrzymasz: HAMMERHEAD.
LEVIATHAN:
Potrzebne: HAMMERHEAD, LIVE LOBSTERMAN COMMANDER, otrzymasz:
LEVIATHAN.
3. Broń M.C.
M.C. LAB:
Potrzebne: LIVE TERRORIST (rasa obojętna), otrzymasz: M.C. LAB,
M.C. READER.
M.C. DISRUPTOR:
Potrzebne: M.C. READER, LIVE TASOTH, otrzymasz: M.C. DISRUPTOR,
M.C. GENERATOR.
4. Wiertła
V-BLADE:
Potrzebne: CALCINITE CORPSE, otrzymasz V-BLADE.
THERMIC LANCE:
Potrzebne: V-BLADE, GILL MAN CORPSE, otrzymasz: THERMIC LANCE,
po wyprodukowaniu otrzymasz HEAVY THERMIC LANCE.
5. Technologia Gaussa
Po kolei badaj:
- GAUSS PISTOL
- GAUSS PISTOL CLIP
- GAUSS RIFLE
- GAUSS RIFLE CLIP
- HEAVY GAUSS
- HEAVY GAUSS CLIP
- GAUSS CRAFT CANNON (po uruchomieniu produkcji HEAVY GAUSS CLIP)
- GAUSS CRAFT CANNON SHELLS
- BASE GAUSS CANNON
- COELACANTH GAUSS CANNON (najpierw musisz uruchomić produkcję
HAMMERHEAD i GAUSS CRAFT CANNON)
6. Broń soniczna
Rozwój broni sonicznej jest bardzo podobny do rozwoju technologii
Gauss, z tym że broń do badań trzeba zdobyć na Obcych.
7. Dane o Obcych
POSSIBLE ALIEN EXPERIMENTATION:
- przebadaj LIVE MEDIC (rasa obojętna).
POSSIBLE ALIEN EXISTENCE:
- przebadaj LIVE SQAD LEADER (rasa obojętna).
POSSIBLE ALIEN SHIP DATA:
- przebadaj LIVE TECHNICIAN (rasa obojętna).
T'LETH THE ALIEN CITY:
- przebadaj LIVE COMMANDER (rasa obojętna).
THE ULTIMATE THREAT:
- przebadaj LIVE NAVIGATOR (rasa obojętna).
pozwoli na przeskakiwanie misji.
Istnieje prosty sposób na uzyskanie gotówki i przedmiotów ze statków
obcych. Należy uruchomić grę z mniejszą ilością pamięci niż jest
wymagane, a wtedy, przy bardziej rozbudowanych misjach (np. atak
na bazę obcych) gra zgłupieje i sama zakończy misję (rating: OK!).
Można sprzedać znalezione przedmioty, uzyskując ok. 1 mln USD z każdej
misji i natychmiast powtórzyć cały manewr, gdyż baza obcych pozostaje
niezniszczona. Na komputerze z 4 MB i z włączonymi dźwiękami
wystarczy założyć cache dyskowy wielkości 512 kB - gra będzie chodziła
poprawnie do momentu ataku na duży obiekt (np. bardzo duże ufo).
Kombinacja klawiszy Ctrl i Break, wciśniętych w trakcie wykonywania
misji, powoduje natychmiastowe jej ukończenie z wynikiem poprzedniej.
Nie można stosować dwa razy z rzędu.
Nowe technologie w grze i jak je uzyskać.
1. Pancerze
PLASTIC AQUA ARMOUR:
Potrzebne: DEEP ONE CORPSE, otrzymasz: AQUA PLASTICS, PLASTIC AQUA
ARMOUR.
ION ARMOUR:
Potrzebne: PLASTIC AQUA ARMOUR, ION BEAM ACCELERATORS, LIVE DEEP
ONE,
otrzymasz: ION ARMOUR.
MAGNETIC ION ARMOUR:
Potrzebne: ION BEAM ACCELERATORS, MAGNETIC NAV ARRAY (trzeba
przebadać
żywego LOBSTERMAN), otrzymasz: MAGNETIC ION ARMOUR.
2. Nowe statki
MANTA:
Potrzebne: ION BEAM ACCELERATORS, ZRBITE, TRANSMISSION RECEIVER,
ALIEN SUB CONSTRUCTION, otrzymasz: MANTA.
HAMMERHEAD:
Potrzebne: MANTA, otrzymasz: HAMMERHEAD.
LEVIATHAN:
Potrzebne: HAMMERHEAD, LIVE LOBSTERMAN COMMANDER, otrzymasz:
LEVIATHAN.
3. Broń M.C.
M.C. LAB:
Potrzebne: LIVE TERRORIST (rasa obojętna), otrzymasz: M.C. LAB,
M.C. READER.
M.C. DISRUPTOR:
Potrzebne: M.C. READER, LIVE TASOTH, otrzymasz: M.C. DISRUPTOR,
M.C. GENERATOR.
4. Wiertła
V-BLADE:
Potrzebne: CALCINITE CORPSE, otrzymasz V-BLADE.
THERMIC LANCE:
Potrzebne: V-BLADE, GILL MAN CORPSE, otrzymasz: THERMIC LANCE,
po wyprodukowaniu otrzymasz HEAVY THERMIC LANCE.
5. Technologia Gaussa
Po kolei badaj:
- GAUSS PISTOL
- GAUSS PISTOL CLIP
- GAUSS RIFLE
- GAUSS RIFLE CLIP
- HEAVY GAUSS
- HEAVY GAUSS CLIP
- GAUSS CRAFT CANNON (po uruchomieniu produkcji HEAVY GAUSS CLIP)
- GAUSS CRAFT CANNON SHELLS
- BASE GAUSS CANNON
- COELACANTH GAUSS CANNON (najpierw musisz uruchomić produkcję
HAMMERHEAD i GAUSS CRAFT CANNON)
6. Broń soniczna
Rozwój broni sonicznej jest bardzo podobny do rozwoju technologii
Gauss, z tym że broń do badań trzeba zdobyć na Obcych.
7. Dane o Obcych
POSSIBLE ALIEN EXPERIMENTATION:
- przebadaj LIVE MEDIC (rasa obojętna).
POSSIBLE ALIEN EXISTENCE:
- przebadaj LIVE SQAD LEADER (rasa obojętna).
POSSIBLE ALIEN SHIP DATA:
- przebadaj LIVE TECHNICIAN (rasa obojętna).
T'LETH THE ALIEN CITY:
- przebadaj LIVE COMMANDER (rasa obojętna).
THE ULTIMATE THREAT:
- przebadaj LIVE NAVIGATOR (rasa obojętna).
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby napisać komentarz.
Oceny
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Proszę Zaloguj by zagłosować.
Proszę Zaloguj by zagłosować.
Żadne oceny nie zostały dodane.