Hierarchia artykułów
Ultima 9: Ascension
- Drukuj
- 29 gru 2009
- U
- 6856 Czytań
- 0 Komentarzy
W katalogu instalacyjnym znajduje się plik o nazwie default.kmp. Otwórz go w
Notatniku i odszukaj linijkę
[Cheat Commands]
Wystarczy dopisać pod nią dowolną z poniższych linijek:
alt+shift+i = toggle_avatar_invulnerable
alt+shift+l = toggle_avatar_fly
Dzięki temu wciśnięcie w trakcie gry klawiszy:
Alt+Shift+I - nietykalność
Alt+Shift+L - latamy
Poza komendami wymienionymi wcześniej można także przypisać
wspomnianym kombinacjom klawiszom dowolny z poniższych kodów:
pass_one_hour - upływa godzina
unpass_one_hour - godzina w tył
sunrise_sunset - przeskok do ranka/zmierzchu
pass_one_minute - upływa minuta
unpass_one_minute - minuta w tył
toggle_sun - zabawa ze Słońcem
toggle_wind - zabawa z wiatrem
toggle_storms - zabawa z burzą
toggle_avatar_fast - zmiana szybkości poruszania się
•Sposób na to, żeby potwory cię ignorowały:
Po prostu otwórz plecak klawiszem B - wygląda na to, że nie chcą one
atakować nikogo grzebiącego w swych skarbach. Nawet zaatakowanie nie
zmienia ich nastawienia. Jedyny potencjalny problem, to zasłanianie przez
plecak widoku, ale wystarczy go przecież przesunąć na skraj ekranu i po
sprawie.
Notatniku i odszukaj linijkę
[Cheat Commands]
Wystarczy dopisać pod nią dowolną z poniższych linijek:
alt+shift+i = toggle_avatar_invulnerable
alt+shift+l = toggle_avatar_fly
Dzięki temu wciśnięcie w trakcie gry klawiszy:
Alt+Shift+I - nietykalność
Alt+Shift+L - latamy
Poza komendami wymienionymi wcześniej można także przypisać
wspomnianym kombinacjom klawiszom dowolny z poniższych kodów:
pass_one_hour - upływa godzina
unpass_one_hour - godzina w tył
sunrise_sunset - przeskok do ranka/zmierzchu
pass_one_minute - upływa minuta
unpass_one_minute - minuta w tył
toggle_sun - zabawa ze Słońcem
toggle_wind - zabawa z wiatrem
toggle_storms - zabawa z burzą
toggle_avatar_fast - zmiana szybkości poruszania się
•Sposób na to, żeby potwory cię ignorowały:
Po prostu otwórz plecak klawiszem B - wygląda na to, że nie chcą one
atakować nikogo grzebiącego w swych skarbach. Nawet zaatakowanie nie
zmienia ich nastawienia. Jedyny potencjalny problem, to zasłanianie przez
plecak widoku, ale wystarczy go przecież przesunąć na skraj ekranu i po
sprawie.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby napisać komentarz.
Oceny
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Proszę Zaloguj by zagłosować.
Proszę Zaloguj by zagłosować.
Żadne oceny nie zostały dodane.