Hierarchia artykułów
X-Com: Terror From the Deep - Kody do gry (PC)
- Drukuj
- 29 gru 2009
- X
- 12399 Czytań
- 0 Komentarzy
NOWE TECHNOLOGIE
ZBROJE
PLASTIC AQUA-ARMOUR
Potrzebne:
-CORPSE DEEP ONE CORPSE
Efekt:
-AQUA PLASTICS
PLASTIC AQUA-ARMOUR
ION ARMOUR
Potrzebne:
-PLASTIC AQUA-ARMOUR
-ION BEAM ACCELERATORS
-LIVE DEEP ONE
Efekt:
-ION ARMOR
MAGNETIC ARRAY
ION ARMOUR
Potrzebne:
-ION BEAM ACCELERATORS
-MAGNETIC NAV ARRAY
Efekt:
-MAGNETIC ARRAY
ION ARMOUR
NOWE STATKI
MANTA
Potrzebne:
-ION BEAM ACCELERATORS
-ZRBITE
-TRANSMISSION RECEIVER
*ALIEN SUB CONSTRUCTION 0
Efekt:
-MANTA
HAMMERHEAD 0
Potrzebne:
-MANTA
Efekt:
-HAMMERHEAD
LIEVIATHAN
Potrzebne:
-HAMMERHEAD
-LIVE LOBSTERMAN
COMMANDER
Efekt:
-LEVIATHAN
ARTEFAKT
M.C. LAB
Potrzebne:
-LIVE TERRORIST
Efekt:
-M.C. LAB
*M.C. READER
M.C. DISRUPTOR
Potrzebne:
-M.C. READER
-LIVE TASOTH
Efekt:
-M.C. DISRUPTOR
*M.C. GENERATOR
BROŃ OBCYCH :
V-BLADE
Potrzebne:
-CALCINITE CORPSE
Efekt:
-V-BLADE
THERMIC LANCE
Potrzebne:
-V-BLADE
-GILLMAN CORPSE
Efekt:
-THERMIC LANCE
*HEAVY THERMIC LANCE
ZIEMSKA TECHNOLOGIA
GAUSS TECHNOLOGY
Efekt:
-GAUSS PISTOL
*PISTOL G-CLIP
*GAUSS RIFLE
*RIFLE G-CLIP
*HEAVY GAUSS
*HEAVY G-CLIP
*CRAFT GAUSS CANNON
*CRAFT G-SHELLS
*BASE G-CANNON
*COELACANTH (GAUSS CANNON)(najpierw musisz uruchomić produkcję
CRAFT GAUSS CANNON, oraz gdy znasz HAMMERHEAD).
ALIEN ORIGINS (dane o obcych)
POSSIBLE ALIEN EXPERIMENTATION
Należy złapać:
-LIVE MEDIC
POSSIBLE ALIEN EXISTENCE
Należy złapać:
-LIVE SQUAD LEADER
POSSIBLE ALIEN SHIP DATA
Należy złapać:
-LIVE TECHNICIAN
T'LETH THE ALIEN CITY
Należy złapać:
-LIVE COMMANDER
THE ULTIMATE THREAT
Należy złapać:
-LIVE NAVIGATOR
Żeby uzyskać niektóre dane o obcych będziesz musiał spełnić kilka
warunków. Najwięcej informacji będziesz mógł uzyskać od żywych
COMMANDERÓW rasy LOBSTERMAN. Możesz każdą misję zakończyć
sukcesem przez prosty trik, wybrać ZOOM i nacisnąć jednocześnie oba
przyciski myszy. Zostaniesz przeniesiony do drugiej części misji, lub też
kończysz misję z dobrym wynikiem dla Ciebie.
ZBROJE
PLASTIC AQUA-ARMOUR
Potrzebne:
-CORPSE DEEP ONE CORPSE
Efekt:
-AQUA PLASTICS
PLASTIC AQUA-ARMOUR
ION ARMOUR
Potrzebne:
-PLASTIC AQUA-ARMOUR
-ION BEAM ACCELERATORS
-LIVE DEEP ONE
Efekt:
-ION ARMOR
MAGNETIC ARRAY
ION ARMOUR
Potrzebne:
-ION BEAM ACCELERATORS
-MAGNETIC NAV ARRAY
Efekt:
-MAGNETIC ARRAY
ION ARMOUR
NOWE STATKI
MANTA
Potrzebne:
-ION BEAM ACCELERATORS
-ZRBITE
-TRANSMISSION RECEIVER
*ALIEN SUB CONSTRUCTION 0
Efekt:
-MANTA
HAMMERHEAD 0
Potrzebne:
-MANTA
Efekt:
-HAMMERHEAD
LIEVIATHAN
Potrzebne:
-HAMMERHEAD
-LIVE LOBSTERMAN
COMMANDER
Efekt:
-LEVIATHAN
ARTEFAKT
M.C. LAB
Potrzebne:
-LIVE TERRORIST
Efekt:
-M.C. LAB
*M.C. READER
M.C. DISRUPTOR
Potrzebne:
-M.C. READER
-LIVE TASOTH
Efekt:
-M.C. DISRUPTOR
*M.C. GENERATOR
BROŃ OBCYCH :
V-BLADE
Potrzebne:
-CALCINITE CORPSE
Efekt:
-V-BLADE
THERMIC LANCE
Potrzebne:
-V-BLADE
-GILLMAN CORPSE
Efekt:
-THERMIC LANCE
*HEAVY THERMIC LANCE
ZIEMSKA TECHNOLOGIA
GAUSS TECHNOLOGY
Efekt:
-GAUSS PISTOL
*PISTOL G-CLIP
*GAUSS RIFLE
*RIFLE G-CLIP
*HEAVY GAUSS
*HEAVY G-CLIP
*CRAFT GAUSS CANNON
*CRAFT G-SHELLS
*BASE G-CANNON
*COELACANTH (GAUSS CANNON)(najpierw musisz uruchomić produkcję
CRAFT GAUSS CANNON, oraz gdy znasz HAMMERHEAD).
ALIEN ORIGINS (dane o obcych)
POSSIBLE ALIEN EXPERIMENTATION
Należy złapać:
-LIVE MEDIC
POSSIBLE ALIEN EXISTENCE
Należy złapać:
-LIVE SQUAD LEADER
POSSIBLE ALIEN SHIP DATA
Należy złapać:
-LIVE TECHNICIAN
T'LETH THE ALIEN CITY
Należy złapać:
-LIVE COMMANDER
THE ULTIMATE THREAT
Należy złapać:
-LIVE NAVIGATOR
Żeby uzyskać niektóre dane o obcych będziesz musiał spełnić kilka
warunków. Najwięcej informacji będziesz mógł uzyskać od żywych
COMMANDERÓW rasy LOBSTERMAN. Możesz każdą misję zakończyć
sukcesem przez prosty trik, wybrać ZOOM i nacisnąć jednocześnie oba
przyciski myszy. Zostaniesz przeniesiony do drugiej części misji, lub też
kończysz misję z dobrym wynikiem dla Ciebie.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby napisać komentarz.
Oceny
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Proszę Zaloguj by zagłosować.
Proszę Zaloguj by zagłosować.
Żadne oceny nie zostały dodane.