Hierarchia artykułów
Tajemnica Statułetki - Kody do gry (PC)
- Drukuj
- 22 gru 2009
- T
- 7199 Czytań
- 0 Komentarzy
Hacjenda znajduje się na dole mapy San Ambrosio.
Serwetka leży na lewym konturze lady w kawiarni.
Odpowiednie proporcje drinków podawanych w barze:
GIN - 2
EL PRESIDENT - 3
CUBA LIBRE - 2
ULYSSES - 2
PIWO - GENUINE GRAFT
Oto skuteczny sposób na wydostanie się z więzienia:
1. Użyj wyłącznika.
2. Pluj w drzwi, aż zaschnie Ci w gardle.
3. Użyj plamy wilgoci.
4. Pluj w drzwi do skutku.
5. Opluj klamkę.
6. Opluj kabel zasilający.
7. Opluj wyłącznik.
8. Pluj w wyłącznik, aż zaschnie Ci w gardle i użyj plamy wilgoci.
9. Krzyknij w stronę dziurki od klucza: "Zginiesz szczurze".
10. Wyrwij kabel zasilający.
11. Opluj szczelinę między drzwiami a pogłogą.
12. Opluj kabel zasilający.
Strażnika trochę pokopie, a Ty będziesz wolny.
Żeby wziąć monetę z plaży, należy rzucić mokrą serwetkę na śpiącą
blondynkę. Aby wziąć starą monetę z walizki pokutnika należy wrzucić
tam monetę znalezioną na plaży. Aby wziąć lornetkę, należy upić
turystę drinkami kupionymi w kawiarni. Aby spławić żebraka przed
hotelem w Nicei, należy mu odpowiadać w takiej kolejności:
1, 1, 1, 4, 1, 1, 4, 3. Gdy wypowiadasz zaklęcie, mów je w takiej
kolejności: 4, 3, 2, 4.
Serwetka leży na lewym konturze lady w kawiarni.
Odpowiednie proporcje drinków podawanych w barze:
GIN - 2
EL PRESIDENT - 3
CUBA LIBRE - 2
ULYSSES - 2
PIWO - GENUINE GRAFT
Oto skuteczny sposób na wydostanie się z więzienia:
1. Użyj wyłącznika.
2. Pluj w drzwi, aż zaschnie Ci w gardle.
3. Użyj plamy wilgoci.
4. Pluj w drzwi do skutku.
5. Opluj klamkę.
6. Opluj kabel zasilający.
7. Opluj wyłącznik.
8. Pluj w wyłącznik, aż zaschnie Ci w gardle i użyj plamy wilgoci.
9. Krzyknij w stronę dziurki od klucza: "Zginiesz szczurze".
10. Wyrwij kabel zasilający.
11. Opluj szczelinę między drzwiami a pogłogą.
12. Opluj kabel zasilający.
Strażnika trochę pokopie, a Ty będziesz wolny.
Żeby wziąć monetę z plaży, należy rzucić mokrą serwetkę na śpiącą
blondynkę. Aby wziąć starą monetę z walizki pokutnika należy wrzucić
tam monetę znalezioną na plaży. Aby wziąć lornetkę, należy upić
turystę drinkami kupionymi w kawiarni. Aby spławić żebraka przed
hotelem w Nicei, należy mu odpowiadać w takiej kolejności:
1, 1, 1, 4, 1, 1, 4, 3. Gdy wypowiadasz zaklęcie, mów je w takiej
kolejności: 4, 3, 2, 4.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby napisać komentarz.
Oceny
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Proszę Zaloguj by zagłosować.
Proszę Zaloguj by zagłosować.
Żadne oceny nie zostały dodane.