Hierarchia artykułów
Magic Candle 2 - Kody do gry (PC)
- Drukuj
- 02 gru 2009
- M
- 7734 Czytań
- 0 Komentarzy
W Telermain, właściciel niektórych domów prywatnych pojawia się
w nich między godziną 00:00 a 1:00. Na pytanie o imię właściciela
odpowiedz Ferom. Zostaniesz teleportowany. Czasami na morze, skąd
nie będziesz mógł się ruszyć, toteż przed tym eksperymentem zapamiętaj
grę.
I. TABELA CECH I UMIEJĘTNOŚCI BOHATERÓW PROPONOWANYCH PRZEZ
KOMPUTER
PRZY WYBORZE POSTACI
CECHY I ZDOLNOŚCI LITERA OZNACZAJĄCA POSTAĆ
A B C D E
bravery 12 12 12 12 12
strength 6 5 7 6 6
dexterity 5 5 7 7 5
endurance 6 6 6 6 6
agility 5 7 5 8 5
loyalty 10 10 10 10 10
charm 6 6 4 4 6
intelligence 8 8 7 7 8
resistance 4 4 3 3 4
sword 30/99 30/99 45/99 45/99 35/99
axe 10/75 10/75 30/75 30/75 15/75
archery 40/80 45/80 30/75 30/80 35/80
magic 40/75 40/70 30/75 30/75 35/75
fist 30/99 25/99 40/99 30/99 30/99
swimming 45/99 45/99 35/99 40/99 45/99
trading 20/99 20/99 20/99 35/99 20/99
stealth 40/75 40/75 25/75 20/75 30/75
researching 10/99 10/99 10/99 25/99 15/99
soulreading 45/75 45/75 15/75 15/75 30/75
lockpicking 15/60 15/60 10/60 10/60 25/60
tracking 40/75 40/75 25/75 25/75 25/75
musical 10/75 25/75 10/75 10/75 75/75
carpenter 00/75 00/75 00/75 00/75 00/75
metalsmith 00/75 00/75 00/75 00/75 00/75
gemcutter 00/75 00/75 00/75 00/75 00/75
tailor 00/75 00/75 00/75 00/75 00/75
hunter 50/99 50/99 25/99 25/99 30/99
leadership 50/99 50/99 50/99 50/99 50/99
II. TABELA WSPÓŁRZĘDNYCH POŁOŻENIA TWIERDZ
KRAINA X,Y KRAINA X,Y
Oshcrun 31,51 Tundra 163,13
North Misor 60,29 Krum 231,7
South Misor 56,61 Rhon 225,41
Demonspine 93,23 Kar'Lomug 234,81
Ruul 96,63 Sariss 166,80
Throat 124,41 Farsum 201,61
Isle of Winds 128,55 Altesia 171,118
III. TABELA PIEŚNI
TYTUŁ POTWORY INSTRUMENT
mage's joy slimes lyre
urg's dream urdogots flute
firedance munaks bandore
morning mist bargs lute
rondo miz mizigus lyre
sambali doombeasts bandore
lullaby of gu sandgus flute
wind song fermigons lute
IV. TABELA WŁAŚCIWOŚCI GRZYBÓW
NAZWA WŁAŚCIWOŚĆ
sermin przywraca energię
gonshi zwiększa liczbę ruchów podczas walki
turpin zwiększa moc czaru
nift uodparnia na trzy kolejne ataki fizyczne
luffin zwiększa celność
mirget zwiększa rany zadane bronią
potion przywraca zdrowie
loka neutralizuje truciznę
medicin leczy choroby
V. TABELA WSPÓŁRZĘDNYCH NIEKTÓRYCH PÓL GRZYBOWYCH
NAZWA X,Y X,Y X,Y X,Y X,Y X,Y
sermin 227,50 165,13 47,41 63,18 212,118
gonshi 168,91 77,35 24,39 235,133 234,133 236,132
nift 235,16 102,43 238,20
luffin 110,49 123,44 123,54 214,136
mirget 68,69 72,67 160,75 247,81 195,125
loka 162,28
VI. TABELA HASEŁ DO TWIERDZ
NAZWA HASŁO
Caverns of Mandarg SUUVDAUN
Mines of Dorak (west gate) WAHARNIAL
Mines of Dorak (east gate) ZARADENAK
Labyrinth of Ruz JIMMELKIN
Tower of Shann FRILKENATZ
Tower of Maratul RUANDAIR
Tower of Namaz VUMAKLEH
Drakhelm Mines NOKARVAHIM
Catacombs YOMMANIS
VII. TABELA HASEŁ DO OBUDZENIA BOGÓW
IMIĘ BOGA HASŁO
Nerelnes ASHARIM
Oraniana KIRRAK
Marior RANALAMMA
Rhokan SHADGURAM
Balene KIMYABIN
Fronnoxx AZAVAZ
Senvara URUMAEN
Ghartel BANISHAHBAT
w nich między godziną 00:00 a 1:00. Na pytanie o imię właściciela
odpowiedz Ferom. Zostaniesz teleportowany. Czasami na morze, skąd
nie będziesz mógł się ruszyć, toteż przed tym eksperymentem zapamiętaj
grę.
I. TABELA CECH I UMIEJĘTNOŚCI BOHATERÓW PROPONOWANYCH PRZEZ
KOMPUTER
PRZY WYBORZE POSTACI
CECHY I ZDOLNOŚCI LITERA OZNACZAJĄCA POSTAĆ
A B C D E
bravery 12 12 12 12 12
strength 6 5 7 6 6
dexterity 5 5 7 7 5
endurance 6 6 6 6 6
agility 5 7 5 8 5
loyalty 10 10 10 10 10
charm 6 6 4 4 6
intelligence 8 8 7 7 8
resistance 4 4 3 3 4
sword 30/99 30/99 45/99 45/99 35/99
axe 10/75 10/75 30/75 30/75 15/75
archery 40/80 45/80 30/75 30/80 35/80
magic 40/75 40/70 30/75 30/75 35/75
fist 30/99 25/99 40/99 30/99 30/99
swimming 45/99 45/99 35/99 40/99 45/99
trading 20/99 20/99 20/99 35/99 20/99
stealth 40/75 40/75 25/75 20/75 30/75
researching 10/99 10/99 10/99 25/99 15/99
soulreading 45/75 45/75 15/75 15/75 30/75
lockpicking 15/60 15/60 10/60 10/60 25/60
tracking 40/75 40/75 25/75 25/75 25/75
musical 10/75 25/75 10/75 10/75 75/75
carpenter 00/75 00/75 00/75 00/75 00/75
metalsmith 00/75 00/75 00/75 00/75 00/75
gemcutter 00/75 00/75 00/75 00/75 00/75
tailor 00/75 00/75 00/75 00/75 00/75
hunter 50/99 50/99 25/99 25/99 30/99
leadership 50/99 50/99 50/99 50/99 50/99
II. TABELA WSPÓŁRZĘDNYCH POŁOŻENIA TWIERDZ
KRAINA X,Y KRAINA X,Y
Oshcrun 31,51 Tundra 163,13
North Misor 60,29 Krum 231,7
South Misor 56,61 Rhon 225,41
Demonspine 93,23 Kar'Lomug 234,81
Ruul 96,63 Sariss 166,80
Throat 124,41 Farsum 201,61
Isle of Winds 128,55 Altesia 171,118
III. TABELA PIEŚNI
TYTUŁ POTWORY INSTRUMENT
mage's joy slimes lyre
urg's dream urdogots flute
firedance munaks bandore
morning mist bargs lute
rondo miz mizigus lyre
sambali doombeasts bandore
lullaby of gu sandgus flute
wind song fermigons lute
IV. TABELA WŁAŚCIWOŚCI GRZYBÓW
NAZWA WŁAŚCIWOŚĆ
sermin przywraca energię
gonshi zwiększa liczbę ruchów podczas walki
turpin zwiększa moc czaru
nift uodparnia na trzy kolejne ataki fizyczne
luffin zwiększa celność
mirget zwiększa rany zadane bronią
potion przywraca zdrowie
loka neutralizuje truciznę
medicin leczy choroby
V. TABELA WSPÓŁRZĘDNYCH NIEKTÓRYCH PÓL GRZYBOWYCH
NAZWA X,Y X,Y X,Y X,Y X,Y X,Y
sermin 227,50 165,13 47,41 63,18 212,118
gonshi 168,91 77,35 24,39 235,133 234,133 236,132
nift 235,16 102,43 238,20
luffin 110,49 123,44 123,54 214,136
mirget 68,69 72,67 160,75 247,81 195,125
loka 162,28
VI. TABELA HASEŁ DO TWIERDZ
NAZWA HASŁO
Caverns of Mandarg SUUVDAUN
Mines of Dorak (west gate) WAHARNIAL
Mines of Dorak (east gate) ZARADENAK
Labyrinth of Ruz JIMMELKIN
Tower of Shann FRILKENATZ
Tower of Maratul RUANDAIR
Tower of Namaz VUMAKLEH
Drakhelm Mines NOKARVAHIM
Catacombs YOMMANIS
VII. TABELA HASEŁ DO OBUDZENIA BOGÓW
IMIĘ BOGA HASŁO
Nerelnes ASHARIM
Oraniana KIRRAK
Marior RANALAMMA
Rhokan SHADGURAM
Balene KIMYABIN
Fronnoxx AZAVAZ
Senvara URUMAEN
Ghartel BANISHAHBAT
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby napisać komentarz.
Oceny
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Proszę Zaloguj by zagłosować.
Proszę Zaloguj by zagłosować.
Żadne oceny nie zostały dodane.